Geçtiğimiz Haftanın Favorisi: Thrifts and Threads

 Merhabalar :) Bugün çoktandır yapmadığım "Geçtiğimiz Haftanın Favorisi" serisine yeni bir yazı eklemek istedim. Çok uzun bir süredir Thrifts and Threads blogu sahibesi Brittany' i takip ediyorum.

Öncelikle nasıl keşfettiğimden başlayacağım. İnstagramda yeni bloggerlar bulmak bence webde bulmaktan çok çok daha kolay. Instagramda karşıma çıktığı anda beni kendine çeken bir şeyler oldu. Bence sizde instaramına girerseniz sizede olur :D (instagramına buradan ulaşabilirsiniz) Fotoğraf kalitesinden instagram layoutunun düzenine kadar her şey insanı kendine çekiyor. Bu yüzden daha çok incelemeye başladım.

Blogu da instagram hesabı gibi minimal ve ulaşım kolay olacak şekilde tasarlanmış. Öyle blogları daha çok seviyorum zaten bende.

Brittany'nin özel hayatıyla ilgili birkaç şey söylemem gerekirse çok mutlu bir evliliği varmış gibi gözüküyor zaten bütün fotoğraflarını da kocası çekiyor. Ayrıca bir tane 11-12 yaşında kızı var kendisi gibi çok tatlı maşallah diyelim :)

Son olarak tarzından da bahsedip sizi fotoğraflarla baş başa bırakacağım. Brittany bana göre içinde tüm gün rahat edilebilecek kıyafetler kullanıyor hep. Ayakkabıları da bu yönde oluyor genellikle. Bu yüzden düz ayakkabıları ayaklarında daha fazla görüyoruz. Arada topuklu giydiğinde bile rahat bir topuklu olduğuna eminim diyebilirim. Bence harika bir seçim hele de bir anne için. Gün içinde zaten insan yoruluyorken birde topuklu ayakkabı giymek kat kat yoruyor. Tabi boyu uzun olduğu ve zayıflığıda çok yerinde olduğu için topuklu ayakkabının getirdiği vücudu kaldırma etkisine de ihtiyaç duymuyor bence.

Benim her zaman en çok etkilendiğim parçası kot pantolonları oluyor. Hep değişik tarzlarda kot pantolonları giyiyor. Bende son zamanlarda herkesin giydiği aynı tarz jeanlerden aşırı sıkılmış durumdayım. Devamlı farklı tarzlar denemeye çalışıyorum.












Yorumlar