ARTIK BİTSİN ...

    Aslında böyle olaylar zamanında her hangi bir sosyal medyamdan yazı resim vb hiçbir şey yazmayan bir insanım. Çünkü biliyorum ki 2-3 gün sonra unuttuğumuzda o yazının orda durup hemen üzerinde ne kadar eğlendiğimi gösteren bir yazı çok garip duracak. Ama bu sefer kısa da olsa yazmak istedim. Günlerdir zaten pek bir yazı paylaşmadım blogumda Ankaranın göbeğindeki patlamadan beridir. Video paylaşıyorum ama onlar önceden çektiğim hazır videolardı zaten.

    Ankaradaki patlama gerçekten beni çok etkiledi. İlk defa bu kadar korktuğumu hissettim. Daha öncekilerde de hepimiz korkmuştuk ve üzülmüştük ama bu sefer farklı oldu. Çünkü 3. defa kısa aralıklarla gerçekleşti her şey ve bir de bugün yenisi geldi. Kaç kişinin öldüğü yaralandığı gerçekten de farketmez önemli olan bizim büyük şehirlerimiz de gerçekleşen patlamalar.

    Eskiden bilirsiniz tenha yerlere gitme denirdi şimdi tam tersini der olduk. Kalabalık yerlere gitme, kalabalık yerlerden uzak dur... Ama malesef şuan ülkemizde tenha yerler de, kalabalık yerler de, konya da, izmir de, istanbul da, van da, artvin de, sinop ta hiçbir yer güvenli falan değil. İşiniz çok önemli olmadıkça çıkıp kendinizi tehlikeye atmayın.

    Lafı çok uzatıp ne haddimi aşan şeyler ne de siyasi şeyler yazmak istemiyorum. Çünkü şuan bunların zamanı değil ki. Şuan tüm milletimizin ve siyasilerimizin birlik olup bu lanet terörü savurmamız gerekiyor. Bu konuda bizim elimizden gelecek tek şey de dua etmek arkadaşlar. Allah isterse olmayacak şey yoktur. Hep dua edin ülkemiz için en azından bunu yapalım.

Yorumlar

  1. Çok haklısınız. Artık normal rüya göremez oldum. Sürekli bir bomba patlama şiddet içerikli rüyalar... Dışarı çıkarken düşünüyorum burası kalabalık değil bu yolu tercih ediyim, bir bakıyorum polis arabaları. Allah sonumuzu hayretsin, bu zor günleri hayırlısıyla atlatabilmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder