ALMAK İSTEDİKLERİM (AYAKKABI VE ÇANTA) #2

    Geçen günkü yazımın devamı olarak bugünde sizlerle almak istediğim ayakkabı ve çantaları paylaşacağım. Umarım keyifle okursunuz :)




BAMBİ

Ben bambiyi trendyoldan takip ediyorum genellikle ve eğer sizde bambiden bir ayakkabı çanta falan alacaksanız önce bir bakın derim çünkü genellikle yarı fiyatına hatta bazen daha ucuza aynısını bulabiliyorsunuz. Ben bir kere bot aldım 100 tl ye sonra bir baktım trendyolda 49 tl ye düşmüş. Çok üzülmüştüm bu yüzden alacaksanız kesinlikle önce trendyola bakın derim.

Bambi bej spor ayakkabı: Bu ayakkabının çok benzerini instagram da yabancı bir blogger da görmüştüm ve çok istemiştim araştırmalarım sonucunda trendyol bambide 39 tl ye buldum. İlk fırsatta hemen sipariş vermeyi düşünüyorum hem fiyatı uygun hemde rengi tam yazlık her şeyle giyilebilecek rahat bir ayakkabı.

http://www.trendyol.com/Bej-Ayakkabi-B0866160204/UrunDetay/44735/17557412/Kadin

Vizon spor ayakkabı: Bu ayakkabı da diğerinden biraz daha klasik tabi tam klasik diyemeyiz sonuçta spor ayakkabı olarak geçiyor ama süet oluşu ve rengi çok hoşuma gitti bunun fiyatı da 59 tl. En kısa zamanda almak istediklerimden biri olma sebebi daha çok zamansız oluşu. Çünkü bu ayakkabı çok sade olduğundan çoğu kıyafetinizin altına giyip hemen evden çıkabilirsiniz. Uyum sağlayamayacağı bir renk gelmedi şuan aklıma :)
http://www.trendyol.com/Vizon-Ayakkabi-B0869066672/UrunDetay/44735/17556003/Kadin

Bakır çanta: Bambiden diğer beğendiklerimden biri de bu çanta oldu. Böyle küçük alışverişe bir yere giderken koluma asıp çıkabileceğim bir çanta arıyordum bu hem yine her şeyle gidebilir gibi geldi ama tam emin değilim belki böyle minik başka bir çanta da bakabilirim. Siz ne dersiniz?

http://www.trendyol.com/Bakir-canta-B3862091209/UrunDetay/44735/17556686/Kadin

PULL AND BEAR

Ayakkabı: Bambideki vizon ayakkabılara benzer birde bunları beğendim. Gri renginde topuğu sanırım biraz daha yüksek. Bunun dışında fiyatı 100 tl. Ama ikisi arasında kararsız kaldım açıkçası. Kesinlikle denemem gerektiğini düşünüyorum bir daha foruma gittiğimde deneyeceğim inşallah :)


http://www.pullandbear.com/tr/en/woman/women%27s-footwear-c29059.html#/100036102/SLIP%20ONS%20WITH%20METALLISED%20TOE

STRADIVARIUS

    Sıra geldi stradivariusa :) Ben bu markayı geçtiğimiz yıla kadar bilmiyordum açıkçası. Nedense hiç duymamışım duyduysamda kesin iş kıyafetleri satan bir yer sanmışımdır. Ama öyle değilmiş çok modern ve rahat kıyafetlerin bulunduğu bir markaymış. Bende birkaç parça beğendim ayrı bir stradivarius almak istediklerim yazısı da yazacağım çünkü yeni sezonda harika parçalar var :)

Yazılı çantalar (bee): Öncelikle bu çantayı ben çok beğendim. Belki her şeyle kullanılmaz ama okula giderken falan böyle rahat bir şeyin çok kullanışlı olabileceğini düşünüyorum. Bilmiyorum bence çok tatlı bir çanta yapmışlar. Tam yazlık. :)))

http://www.stradivarius.com/tr/just-in/accessories/canvas-shopper-bag-c1317540p7091049.html?categoryNav=1317540&colorId=004

Taba çanta: Yine Bambideki çantaya alternatif olarak birde bunu buldum. Braz daha klasik duruyor Bambidekinden ve rengi daha taba öteki biraz daha vizonumsuydu. İkisi arasında da kararsızım siz hangisini daha çok beğendiniz yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :))

http://www.stradivarius.com/tr/just-in/accessories/square-bowling-bag-c1317540p7088002.html?categoryNav=1317540&colorId=440

Yorumlar

  1. Bambi spor ayakkabiyi ben de sevdim bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Bambi spor ayakkabiyi ben de sevdim bakacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir seri olmuş bu hem bizler de neler var görmüş oluyoruz ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder