3 MALZEMELİ AZ KALORİLİ KOLAY PANKEK TARİFİ


Günaydın önceliklee :) Yaklaşık 1 haftadır çok kilo aldığımı düşünüp kendi çapımda diyete başladım. O kadar uzun zamandır zaten zayıfladım diye çok yiyormuşum ki çok zorlanıyorum. Ama bu zorlanmayı biraz azaltmak için hoşuma gidecek şeyler denemeye çalışıyorum. Bugün de birini paylaşacağım. 
Sabah kahvaltıarında 2 yumurtadan omlet yapıp yiyorum genellikle yanında ekmek vb. hiçbir şey yemediğim için orta boy 2 yumurta acıkmamı çok geciktiriyor. Bugünde o 2 yumurtayı farklı bir şekilde kullandım. Önce malzemeler ile başlayalım:

1. 2 adet yumurta
2. Büyük boy 1 adet muz
3. Kabartma tozu

 

Yapılışı:


1. Muzu bir kabın içine koyup çatal yardımıyla parçacık kalmayana kadar eziyoruz.

2. Muzun üzerine yumurtaları kırıyoruz ve kabartma tozunu döküyoruz. Kabartma tozu koyma sebebim ben pankeki biraz daha kabarık olunca seviyorum. Ama kabartma tozu koymadan yapınca da aynı tat oluyor.

3. Eğer daha tatlı olmasını istiyorsanız 1 tatlı kaşığı kadar pudra şekeri ekleyebilirsiniz ama isteğinize bağlı ben kullanmadım şeker. 

4. Bir teflon tavaya istediğiniz büyüklükte koyun. Ben 2 çorba kaşığı koydum her seferinde. İçinde un olmadığı için çevirmesi biraz zor oluyor ama zor bela çevirdikten sonra tekrar yuvarlak haline getirirseniz şekli pek bozulmuyor :)

5. Afiyetle yiyinn :)



Yorumlar