YOUTUBE KANALIM ASKIYA ALINDI!!!!!!

Bugün başıma çok korkunç bir şey geldi. 4 aydır emek verdiğim kanalım askıya alınmış ve hiçbir şekilde giremiyorum. 28 videom 9 binden fazla abonem vardı. Sanırım dün gece kötü yorumlar bırakan kişi tüm videolarımı şikayet ederek kanalımın askıya alınmasına sebep olmuş.

Youtube ise hiçbir açıklama yapmadan ya da düzgünce incelemeden kolay yol olan kanalımı kapatmayı tercih etmiş. Beni izleyenler bilirler. Videolarımın hiç birinde ne bir kural ihlali yaptım ne olumsuz bir konu konuştum ne de birilerine hakaret ettim. En dikkat ettiğim şeylerden biri telif haklarıydı ayrıca onun dışında da hiçbir şeyi aksatmadım, çiğnemedim.

Neden bir anda böyle bir şey olduğu ile ilgili hiçbir açıklama alamamak canımı çok sıkıyor. Eğer bir şeyi de yanlış yapıyorsam farkında bile değilim. Önce bir uyarı mesajı atılması gerekmez mi? Bu nasıl hak yiyen bir sistem anlamlandıramıyorum.

Kanalımın açılmasın yardımcı olabilmek için eğer yapmak isterseniz kendi kanalınıza gidip eğer telefondaysanız, sağ köşedeki 3 noktaya tıklayıp oradan geri bildirim gönder seçeneğini; eğer bilgisayardaysanız, kanalınıza girip en aşağı indiğinizde göreceğiniz geri bildirim gönder seçeneğini seçerek "Aslı Afşaroğlu' nun kanalının geri açılmasını istiyorum." ve benzeri şeyler yazıp gönderebilirsiniz.

Durum güncellendiğinde yine sizleri bilgilendireceğim. Bunun için burayı ya da snapchati (asliafsaroglu) takip edebilirsiniz. Ayrıca dua etmeyide unutmayın :(

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsuun inşaAllah kısa sürede düzelir soruun :(

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun. Senin için dua edeceğim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm sizin sayenizde açıldı :)

      Sil

Yorum Gönder