YOUTUBE KANALIM ARTIK ASKIDA DEĞİLL :)))))

TÜM ÇABALAR SONUCUNDA KANALIMI GERİ ALDIM.
Arkadaşlar youtube' a bunun bir hata olduğunu belirten yaklaşık 20 tane mailimden sonra sonunda kanalımı geri açmaya karar verdiler. Zaten ben hiçbir ihlal yapmamıştım sadece benim video çekmeme katlanamayan insanların spamları, şikayetleri yüzünden böyle olmuştu sanırım. Sizinde geri bildirim yapmanız çok büyük bir etken oldu. Hepinize çok teşekkür ediyorum.

Bu yazıyı da sizleri habersiz bırakmamak için yazıyorum. Yeni blog yazıları ve videolarla görüşmek üzeree :)

Yorumlar

  1. Çoook sevindim. Keşke küçük başarılarımızı kıskanmasa insanlar bu kadar, yolun açık olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke keşke ama sanırım bunu sağlayabilmek hiçbir zaman mümkün olamıcak öğrendim artık :)

      Sil
  2. Çok sevindim canım hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder