SEVGİLİLER GÜNÜ İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM | GRATİS, WATSONS


Merhabalar arkadaşlaar :) Bugün sizlerle indirimden aldığım kozmetik ürünlerini göstermek istedim. 14 Şubat' tan benim payıma düşen kısımda indirimler oldu, çokta güzel oldu :)
Çok uzun zamandır hiçbir kozmetik ile alakalı bir şey almadım. Böyle bir alışveriş ne kadar iyi geldi anlatamam daha kullanmadan kendimi bakımlı biri gibi hissediyorum. Bu arada snapchatte de son zamanlarda daha etkin olmaya çalışıyorum haberiniz olsun :) (asliafsaroglu)


İlk olarak gratisten 9.90' a bu Bee Beauty' nin el ve dudak kremini aldım. Kullandıkça tek tek yorumlarımı da paylaşırım zaten :) Dutlu olduğu için direk ilgimi çekti açıkçası. Bu aylarda ben biranda dut dut diye ölmeye başlarım zaten en azından şimdi kokusuyla biraz hasret giderebilirim.

 
İkinci olarak yine Gratis' ten 14.25 tl ye Nivea BB Kremini aldım. 18 li bir şeylerden düşmüştü. Ben fondöteni biraz ağır bulduğum için ve havalarda ısınmaya başladığından güzel hafif rengimi eşitleyebilecek bir bb krem arıyordum. Orada çalışan kadın bunun sivilcesi çok olmayanlara daha uygun olduğunu söyledi.


Daha sonra bu Garnier Makyaj Temizleme Sütünü aldım. Benden önce Hande almıştı bende biraz kullandım ve aşık oldum bu ürüne. Normal misel sulardan bin kat iş görüyor. Benim kullandığım maskara çift bazlı temizlecilerle anca çıkarabildiğim bir maskaraydı ama bu çok güzel temizledi hemde harika nemlendirdi. Fiyatıda 9.50 ye düşmüştü.


Ecotools' un seyehat fırçalarının 22 tl ye düştüğünü görünce bir de bunları aldım. Fırçaya şuan çok para harcamak bana mantıklı gelmiyor. Çünkü fırçadan önce almam gereken bir sürü şey var ama biraz daha tamamladıktan sonra daha kaliteli fırçalar alana kadar bu fırçalar benim için kurtarıcı oldular. Hem fiyatları uygun hemde yumuşacıklar. Göz makyajı için uygun fırçalar arıyordum bunları bu yüzden hemen aldım :)


Her zaman işimize lazım olan su gibi biten bu disk pamuklardan aldım. 1 lira gibi bir fiyattı. Ben normalde biraz daha büyükçe olanları seviyorum ama biraz önce anlattığım makyaj temizleme sütüyle büyük pamuklara ihtiyacınız olmadan da makyajınızı temizleyebiliyorsunuz :)


Bu pastelin pro fashion allığını Watsonstan 16 liraya aldım. Normalde 22 tl idi. Hem allık hem de far olarak güzel kulanılabilecek nude tonlardan oluşması hoşuma gitti. :)


Sonunda Mary Lou Highlighter'ını da aldım şükürler olsun :) 32 tl ye düşmüştü bence yinede pahalı ama çok güzel olduğu için çok önemsemedim :D


Son olarakta bu Neutrogena' nın yağsız yüz nemlendiricisini aldım 10 tl ye. Ben yine Gratiste yardımcı olan kişiye gözeneklerimden şikayetçi olduğumu söyledim. Oda bana bu nemlendiriciyi peeling yaptıktan sonra sürüp 60 a kadar sayıp daha sonra normal makyajımı yapmamı söyledi. Denedikten sonra yine ayrıntılı düşüncelerimi yazacağım kesinlikle umarım işe yarar.

Bugünlük yazım bu kadardı. Bir daha ki yazıda görüşmek üzereee :))

Yorumlar

  1. Gayet kapsamlı ve uygun bir alışveriş olmus güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Gayet kapsamlı ve uygun bir alışveriş olmus güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Neutrogena' nın yağsız yüz nemlendiricisini kullandıktan sonra yorumunu paylaşırsan sevineceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle paylaşacağım bende çol heycanlıyım :)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım :) hesaplı alışverişe bayılırımmm... bloguma beklerim :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder