RIMMEL LONDON LASTING FINISH SKIN PERFECTING NUDE MEDIUM COVERAGE FOUNDATION




Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere Rimmel London Lasting Finish fontodetinenden bahsetmek istiyorum. Ben bu fondoteni yaklaşık 5-6 ay önce aldım ama aldığımda havalar sıcak olduğundan dolayı yüzümde ağırlık yaptığını düşünerek kullanmayı bırakmıştım. Yaklaşık 1 ay önce tekrar buldum ve bayıldım. 

Bu beyaz kapaklı olanlar yani "nude" diye geçenler biraz daha az kapatıcılığa sahip olanlarmış. Bir de kırmızı kapaklı olanlar var onlar daha full coverage olarak geçiyormuş. Ama bu beyaz kapaklılarda zaten orta dereceden çok tam kapatıcı gibi işlev görüyor. 

Cildimin aşırı kötü olduğu bir zamandı ve bu fondöteni elime aldım. Kapatıcılık konusunda hakkını bence kimse yiyemez. Ayrıca adından da anlaşılacağı gibi çok uzun süre bozulmadan yüzde kalıyor. Yani hiç yüzümden parça parça çıkmadı sadece uzun süre durunca kırmızılığım biraz gözükmeye başladı. Biraz inceldi ama yinede bence kalıcılık konusunda kötü değil. Üzerine pudra sürmeye bile gerek olmuyor bence. Çünkü kalıcılığı yüksek ve  aşırı parlak bitişli bir fondöten değil. 

Dağıtılmasına da diyecek bir şey bulamıyorum :) yoğun kapatıcılığı olmasına rağmen bir sünger yardımıyla hemen ciltle bütünleşebiliyor. 

Bendeki ivory 100 rengi ama biraz koyu kaldı açıkçası ve en açık rengi olmasına rağmen. Benden daha açık renklilerde çok çok daha koyu kalacaktır. 

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 20 tl civarı bir fiyata almıştım. Bir daha Watsonslara uğradığınızda bir bakın derim. Pişman olmayacağınız bir fondöten :)

Yorumlar

  1. pompalı olması güzel rengine de bayıldım sanırım bir dahaki alacağım fondoten Rimmel marka olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin pişman olmazsın :)

      Sil
  2. Gerçekten de dagilmasi kolay gibi duruyor, cok ünlü oldu zaten bu fondoten. Güzel bir yazı olmus emeginize saglik ^,^

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de dagilmasi kolay gibi duruyor, cok ünlü oldu zaten bu fondoten. Güzel bir yazı olmus emeginize saglik ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı bu kadar uygun olup, bu kadar iyi olunca herkes şaşırdı bence :D

      Sil

Yorum Gönder