PASTEL PRO FASHION MATTE 572 DESERT RUJU İNCELEMESİ

   Merhabalarr en çok okunan yazım Pastelin daylong kissproof serisinden bir rujumdu, bugün de yine elimden düşürmediğim Pastel pro fashion matte 572 desert ruj hakkında yorumlarımı paylaşacağım.

   Son zamanlarda biliyorsunuz mat ruj furyası aldı başını gidiyor. Tamam simli rujları sevmiyoruz ama muhtemelen Kylie Jenner' ın başlattığını düşündüğüm mat ruj aşkı yaşıyoruz :D Açıkçası şikayetçi değilim ben; o bordolar, morlar, yeşiller, koyu kahveler matken inanılmaz duruyor. Açık renklerde de güzel duruyor ama bence o kadarda farkedilecek bir güzellikte değil. Koyu renklerde abartılı derecede beğeniyorum :D

   Tabi mat seviyoruz diye bir de sonuçlarına katlanmamız gerekiyor. Ah biz kadınlar çok garibiz :D Zaten baya meşakkatli iş; kadın olmak, üstüne gidip birde sürdükten biraz vakit geçince kuruyup dudaktaki en küçük çatlağın bile içine dolan rujları kullanıyoruz :) Aynı topuklu ayakkabılar gibi; seviyoruz sonra da ağrısını çekiyoruz. Ben eskiden çok kaliteli topuklu ayakkabıların ayakları ağrıtmadığını sanardım :D Ama malesef hayal dünyasında yaşamıyoruz, yerden 10 cm yükselmek istiyorsan ayaklarının ağrımasına göz yumacaksın :D

   Ne alaka ruj postunda bu muhabbetler diyorsanız, bende bilmiyorum :D Valla konuşasım varmış heralde durmadan yazıyorum. Ama artık susuyorum ve rujuma geçiyorum.

   Patelin bu serisinden başka ruj kullanmadım ve en yakın zamanda almak istiyorum. Bu ruj matlaşıyor ama krem gibi bir yapıda. İnsanın inanası gelmiyor, sanki matlaşmamış gibi hissediliyor; aynadan bakıyorsun matlaşmış, kafanı çeviriyorsun krem gibi :D Sanırım en sevdiğim özelliği bu oldu. Aynı seride bazen yapısal olarakta farklılıklar olabiliyor. Siz başka kullandıysanız onlarda yumuşak mıydı yorumlarda yazarsanız çok sevinirim :)

   572 Desert numarası daylong kissproof' ta 15 numarayla renk olarak eşmiş sanırım. Yani öyle duydum ama 15 numarayı canlı olarak denemedim. Bu rengi nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum açıkçası ama benim dudaklarımın rengi normalde biraz koyu bunu hafifçe uyguladığımda bana çıplak dudak etkisi veriyor. Tabi birkaç kat uygulandığından çok daha koyu bir rengi var. Ama bence inşa edilebilir olması iyi bir şey çünkü bazen varla yok arası istiyor insan rujunu bazen de daha koyu.

   Tabi ki aşırı mükemmel bir ruj değil malesef. En büyük problemi ise bence uçup gitmesi. Bir yerlere bulaşmıyor ama nasıl oluyorsa baya uçuyor. Arada bir tazelemesi şart olan bir ruj.

   Ben 14.90 tl' ye aldım. Herhangi bir watsons' ta yada buraya tıklayarak pastelin kendi sitesinden ulaşabilirsiniz.

   Bir dahaki yazıda görüşmek dileğiyle hoşçakalınn :))


Yorumlar

  1. size çok yakışmış ama bu renk :)

    YanıtlaSil
  2. rengi çok güzelmiş gerçekten güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok yakışmış güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel renk :) Güzel günlerde kullanırsın İnşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Çok doğal bir renk bende çok seviyorum :)

      Sil
  5. Rengi çok sevdim. Severek takip ediyorum cok tatlisin:) bende bloguma beklerim
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen uğruyorum hoşgeldin bloguma :)

      Sil
  6. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder