NUTELLALI AŞIRI KOLAY BROWNİ TARİFİ

Daha önceki tarif yazılarımı okuyanlar bilirler, benim kardeşim evde neredeyse her gün tatlı yapıyor :) Çok seviyor yapmasını ve bu keki yaptığında ben aşık oldum. Geçen gün canım çok isteyince beraber yapmaya başladık bende sizler için fotoğrafını çektim. Oda kendi instagramında paylaştı. Buradan onu da takip edin :)

TARİF

  Malzemeler:
2 yumurta
1,5 su burdağı un
Yarım su bardaüı süt
1 su bardağı nutella
Kabartma Tozu
İsteğe bağlı olarak beyaz çikolata

  Yapılışı:
Yumurtaları bir kapta çırptıktan sonra nutellayı da içine dökerek onuda tam karışana kadar çırpıyoruz.
Unun yarısını ekleyip çırptıktan sonra sütün de yarısını ekleyip çırpıyoruz ve aynı işlemi unun ve sütün geri kalanını kullanarak tekrarlıyoruz.
Eğer isterseniz içine beyaz çikolata parçaları da ekleyerek önceden ısıtılmış 175 derece fırında 25-30 dakika pişiriyoruz.
Afiyet olsunn :))

Yorumlar

  1. Çok pratik kim bilir tadı ne tatlıdır emeğinize sağlık :) bloguma da beklerim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tadı gerçekten çok güzel oluyorr :)) Hemen uğrayacağım :)

      Sil
  2. Pratik ve guzel bir tarife benziyor. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. tarifi denenecekler listeme yazdım bile harika görünüyor ;)buarada blog keşif etkinliğinden geldim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle denemelisiniz :) Hoşgeldiniz bende hemen uğrayacağım :)

      Sil
  4. Çok lezzetli gözüküyor :) bloğunuz çok güzel bende sizi bloğuma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :)) Beğenmenize sevindim bende hemen uğruyorum :))

      Sil
  5. merhaba, keşif etkinliğinden geliyorum, sizi de beklerim http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/
    ve onu nasıl bir güzel tatlıdır oyle :) içine nutella girer de yenmez mi :) yenir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle haha :D Hemen uğruyorum blogunuza :))

      Sil

Yorum Gönder