LOREAL PARIS MEGA VOLUME COLLAGENE MASCARA

Merhabalar tekrardan:) Bugün blogumun konuğu loreal paris mega volume collagene maskara. Ay ne uzun isim o yazması ölüm gibi okuması ayrı dert :D Şaka bir yana bu maskara bir harika. yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve görüşlerimi yazma zamanı geldi gibi hissettim.
Loreal Parisin maskaraları genel anlamıyla baya iyi bence. Verdiğiniz paranın her kuruşuna değiyor. Bundan önce Loreal Paristen million lashes'ı kullanmıştım. Ondan da çok memnundum ama bundan farklı bir memnunum. Okuduğum çoğu loreal paris markalı maskaraları değerlendiren bloggerlarda beklentilerinin karşılıklarını almışlar. Bende aldım ve şimdi maskarayı daha yakından anlatayım :)

Bu maskaranın en ama en beğendiğim özelliklerinden biri doğal olarak fırçası. Bir maskarada en önemli şey zaten fırçası. Fırça güzel olunca bir şekilde halloluyor geriye kalanı sanırım. Normalde sentetik fırçaları kirpikleri tarayarak ayrık ayrık yaptığı için daha çok beğenmeme rağmen, bu kıl fırça da ayırma işini çok güzel yapıyor.

Sadece tarar gibi ayırmanın dışında en küçük kirpikleri bile baya uzatıyor bu sebeple kirpikler daha hacimliymiş gibi duruyor.

Maskaranın formülüne gelirsek, kirpikleri, sürdükten sonra griye ya da kahverengine çevirmeyen simsiyah bir formülde. Bu siyahlığı sevme sebebim eyeliner sürmeye çokta gerek kalmadan gözleri daha büyük gösterme şansına sahip olmak.

35-40 lira gibi bir fiyata almıştım şuan tam hatırlamıyorum. Ama çok beğenerek kullanıyorum. Aynı maskarayı kullanmayı pek sevmiyorum bu yüzden muhtemelen bittiğinde başka bir maskara denerim ama şimdilik bitene kadar çok severek kullanacağımı biliyorum.

Siz bu maskarayı kullandınız mı? Kullandıysanız düşünceleriniz neler? Kullanmadıysanız sizin en beğendiğiniz maskara hangisi?



Yorumlar

  1. Aslıcım merak ettiğim bir maskaraydı yazını okumam iyi oldu denerim sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Almanya da tanışıp Tüplerce bitirdiğim en güzel maskara kesinlikle ❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder