LOOKBOOK BİRAZ DA SOHBET (YAZMAYI ÖZLEMİŞİM)

Merhabalar arkadaşlar :) Geçenlerde youtube kanalımda paylaştığım lookbooktan bazı kareleri de burada paylaşmak istedim. Bu aralar pek yazı yazamadım ama yeni ürün yorumları ve sohbetli yazılarımla geri dönmeyi planlıyorum. Biraz da içimi döktüğüm bir yazı oldu. Eğer okursanız yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın lütffenn :)


Bu kombinimde kendimi aslında çok iyi hissetmiştim ama fotoğraflarda biraz kilolu çıktığımı düşünüyorum :( Kıyafetlerimin nereden olduğunu öğrenmek için en aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz :)



Bence lookbookumun ışığı bu kombinimdi :D Ben çok beğenmiştim tabiki youtube yorumlarımda saçma sapan başımı yapışıma laflar geldi. Bu şalımın altında hiçbir yerimi göstermeyecek bir bone takıyorum. Bonemi modanisa.com' dan aldım buarada soranlar oluyor arada. Ama bazı arkadaşlar bir sürü hakaretler yağdırdılar. Neyse çok fazla yakınmayacağım hiç havamda değilim :) Garip bir iç hüzünle beraber saçma bir mutluluk halindeyim. Çok anlamsız değil mi? Devamlı kendimi yorgun hissedişim de bu yüzden belkide. Bir yerlere koşturuyorum devamlı. Video çekmeye blog yazmaya çalışıyorum. Daha fazla yazayım istiyorum, daha fazla video koyayım, bütün yorumlara cevap ataym, kendime de vakit ayırayım, arkadaşlarımla da geziyim, okula da gidiyim derslerim iyi olsun, evin işleri.... Bir sürü koşturuyorum gerçekten inanamazsınız. Ama biliyorum ne şimdi durabilirim ne de durmak isterim. Şimdi koşturmazsam gelecekte pişman olurum diye korkuyorum belkide. Sizede oluyor mu öyle?
Pişman olmaktan korkmak... Belkide bir kere pişman olduğum için şimdi bu kadar korkuyorum. Hiç bir şeyi bırakmak istemiyorum her şeyi başarmak istiyorum ki sonra en çok ne istiyorsam onu seçebilme şansım olsun. Zorundalıktan dolayı bir şeyler yapmayım.
Çoktandır yorulmamıştım ama biliyor musunuz? Ben hep enerjisi çok yüksek olan biriydim. Uykumdan kesip yinede koştururdum. Sporda yapardım herşeyede vaktim yeterdi. Ama son zamanlarda yorgunum.. Oturup kalıyorum..
Neyse uzattım baya çoğunuz okumadınız bile biliyorum :D Olsun ben yinede içimi dökmek istedim nedense. Hayat çok kısa bir bakıcaz yaşlanmışız belkide son anlarımız. O an işte o son an pişman olmayacağınız bir hayat yaşayın. Dualarınızı etmeyi unutmayın. İyi geceler!

Yorumlar

  1. yay burcu musunuz ? bu kadar yoğun enerjiye en çok o burçlar dayanıyor :) kendimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır balık burcuyum aslında :) Ama son zamanlarda pek burcumun insanı olduğumu söyleyemem.

      Sil
  2. Bonenizden memnun musunuz acaba ? Ben bone konusunda çok seciciyim de :) kayma oluyor mu topuz düz duruyor mu kumaşı penye mi filan bu konularda çok takıntılı bi insanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunum ama yazın ne kadar kullanabilirim bilmiyorum daha incesini araştırıcam bende. Kalın penye şeklinde çok esnek ama gün içinde hiç kayma yapmıyor bozulmuyor o yüzden çok rahat ediyorum ben :) sadece dediğim gibi sıcakta daha ince bir şey daha iyi olur gibi geliyor:)

      Sil
    2. Cevabınız için teşekkür ederim bende gönül rahatlığıyla alabilirim artık :) Ama evet yazın izmir gibi bir şehirde kullanımı zor olabilir alternatif bulmak lazım

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Yorum Gönder