ELIE SAAB 2016 SPRING SUMMER COUTURE COLLECTİON



Elie Saab' ın adı geçenlerde yazdığım bir yazımda geçince nasıl onunla ilgili bir yazı yazmam diye kendimden utandım çünkü aşığım :D Tasarımları göz kamaştırıcı ve her sezon kendini aşıyor. Zamana göre değişebilecek tasarımlar yerine her zamana ayak uydurabilecek tasarımlar görüyoruz.

Elie Saab yazılarımı 2016 ilkbahar/yaz defilesiyle açmak istedim. Daha sonra yine ilkbahar/yaz defilesinden hazır giyimde bu yıl neler tasarlamış onları da incelemeye çalışacağım.

Sizler için en beğendiğim 20 kıyafeti seçtim ve açıklayacak bir kelime gerçekten bulamıyorum. Kısaca açıklamaya çalışırsam Elie Saab' ın bu koleksiyonda Hindistan' dan etkilenmiş olduğunu görebiliyoruz. Sanki Hintli bir kadının daha modern versiyonlarını anımsatıyor tasarımlar. Modernleşmeden kastım biraz da gençleşmek diyebiliriz. Çünkü kıyafetlere baktığınızda sizinde görebileceğiniz bir gençlik bence açıkça ortada.

Bunlarla beraber bazı ağır elbiselerde bile sandalet veya terlik gibi ayakkabıların kullanılması beni çok şaşırttı ve sevindirdi. Bence kıyafetlerin gençliğine gençlik katılmasının sebeplerinden biri de bu. Çünkü ne giyerseniz giyin onu nasıl kombinlediğiniz, taktığınız takı, giydiğiniz ayakkabı, boynunuza doladığınız fular, o kıyafetin nereye uygun olduğuna karar verecektir.

Siz bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz. Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Yorumlar