58. GRAMMY ÖDÜLLERİ KIRMIZI HALI

Bugün sizlerle 58. Grammy ödüllerinde kırmızı halıda kim neler giymiş, en çok ilgimi çekenler, en beğendiklerim ve en beğenmediklerim olarak paylaşmak istedim. Biraz geç kaldım biliyorum ama nedense bu yazıyı yazmak bana çok zor geldi bir türlü vakit bulamadım :( Neyseki sonunda güzelce yazdım. Umarım keyifle okursunuz :)
Fotoğrafların belirli bir sırası yok. Yüklendiği haliyle bırakıp sırayla düşüncelerimi yazmaya karar verdim. İlk durağımız Ariana Grande. Kırmızı halıda kırmızı kıyafetleri her ne kadar sevsemde üzülerek bu kıyafet ne Ariana' nın kişiliğine ne boyuna ne yaşına hiçbir şekilde uymamış. Elbisenin arkasındaki düğmeler sanki omurgası dışardaymış gibi bir izlenim katmış. Ariana gerçekten de çok zayıf ve küçük bir kadın ama bu elbise onu bile kilolu göstermeyi başarmış. Ayrıca makyajı da çok kötü yapılmış. Anlayacağınız üzere ben Ariana Grande' nin bu elbisesini çok kötü buldum.
Sırada Beyonce var. Ödül töreninde son anda son ödülü sunmak için gelen Beyonce' yi bence herkes meleklere benzetmekte çok haklıydı. Ben elbisesini gerçekten çok beğendim. Beyaz zaten bu tarz melez ten renklerine çok ama çok yakışıyor. Ayrıca beyaz tül ile beraber kullanılan dantel çok daha romantik bir hava katmış. Bu romantik hava da Beyonce^ve melek benzetmesini yapmamızı çok kolaylaştırmış. :)
Ciara şarkıları ve çoğu klibinde de olduğu gibi çok cesur bir kıyafet seçiminde bulunmuş. Elbisenin hem önden dekoltesi hem de uzuun bir yırtmacı olmasına rağmen harika kombinlenmiş. Bu ince tek bantlı ayakkabıları en zarif ayakkabılar olarak görüyorum. Ayrıca herhangi bir aksesuar ya da abartılı bir saç kullanılmaması da benim hoşuma giden ayrıntılardan biri oldu :)
Demi Lavato' nun bu kıyafetini ilk gördüğümde ağzım açık kaldı açıkçası. Kesinlikle ne proporsiyonuna ne de ten rengine uymayan bir kıyafet ve saç rengi seçimi olmuş. Ayrıca takı ve ayakkabıları da kesinlikle berbat diyebilirim. Bu kıyafetle ilgii daha fazla gerçekten bir şey yazamayacağım. Siz ne düşünüyorsunuz? Bana mı kötü geliyor yoksa gerçekten de kötü mü?
Ellie Goulding benim şu zamana kadar en beğendiğim haliyle bu yılki Grammy ödüllerine katılmış. Elbisesinin rengi saçı ve teniyle uyumu takılarının zarifliği harika. Elbisenin incecik askıları bence dahada romantik ve zarif bir hava katmış. Makyajının da bu kadar sade tutulmuş olması çok hoşuma gitti.
Justin Bieber' ın kırmızı halı kıyafeti hakkında karmaşık düşüncelerim var. Siyah takım beyaz ceket fikrine bayıldım ama bu durum nedense Justin Bieber' ı biraz garson gibi göstermiş. Ama bu garson görünümünün sebebi tam çıkmamış kirli gibi de durmayan garip sakalı da olabilir. Dediğim gibi çok kararsızım ama beğenmediklerim arasına da koyamam kesinlikle.
Lady Gaga' yı uzun zamandır kırmızı halılarda böyle görmüyorduk o yüzden bu haliyle gördüğümde biraz üzüldüm. Ama daha sonradan bu yıl kaybettiğimiz David Bowie' nin anısına böyle giyindiğini öğrendim. Kıyafetini bu çerçeveden değerlendirdiğimde ise proporsiyonuna çok uyumlu olduğunu söylemek istiyorum. Çünkü boynunun kısalığını kapatmak için verilen büyük V yaka ve yakayı takip eden ve bacak boyunu uzatan ter v şeklinde açılan yırtmaç çok hoş durmuş.
Meghan Trainer yine her zamanki gibi vücut ölçülerine aşırı uygun harika bir elbise giymiş. Ama geriye kalanı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ayakkabısının rengi bence harika olsa da ayakkabının şekli hi. uyumlu olmamış. Neden parmak açıklığı olan bir ayakkabı seçildiğini ya da neden bilekten bağlama kullanıldığını anlayamadım. Ayrıca saçını bu renk hiç beğenemedim. Meghan Trainer' da biraz barbie havası vardı. Bu yüzden saç rengini bozmasına üzüldüm sanırım. Son olarak çantasındaki altın rengini de çok anlamsız buldum.
Sam Smith bence gecenin en iyi takımlarından birini giymişti. Ayrıca ne kadar zayıfladığını da belirtmek için koydum bu fotoğrafı. Geçenlerde bir canlı performansını izliyorduk baya kiloluymuş kendisini tebrik ediyorum :)
Sıra geldi Taylor Swift' e. Herkesin nasıl beğendiğini bir türlü anlayamadığım bir kıyafetle karşınızdayız. :D En önemlisi bu kıyafet yaz ödülleri için olabilirdi ama şubat ayında düzenlenen bir kış ödülleri için ne renklerinin ne de mayo konseptinin uygun olduğunu düşünmüyorum. Etek kısmı çok havalı dursa da pareo görünümünü ben aklımdan çıkaramıyorum. Üzerindeki tek bandaj da iyice basitleştirmekten ve yaz görünümü katmaktan başka bir şey yapmamış malesef.

Benim bugün değerlendirdiğim kişiler bunlar oldu. Siz ne düşünüyorsunuz en çok kimi beğendiniz? :))

Yorumlar

  1. Kimi beğendiğim konusunda kararsızım ama çok güzel bir yazı olmuş ^^ Ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  2. En güzeli kırmızı bence :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder