22. SAG ÖDÜLLERİ KIRMIZI HALIDA EN İYİLER

22. Screen Actors Guild Awards (SAG Ödülleri), geçtiğimiz günlerde (30 Ocak) düzenlendi. Bende bugün sizlerle kırmızı halıda yürüyen en beğendiğim kişilerden bahsedeceğim. Cümleyi kuramadım ama demek istediğim en iyi giyinenler :D

1.Rachel McAdams


Hemen başlayalım ilk olarak Rachel McAdams var. The Notebook filmini izlediğimden beridir yani yaklaşık 6 senedir en beğendiğim ve dünyanın en güzel kadını olarak görüyorum Rachel McAdams' ı. SAG Ödüllerinde de yine karşımıza harika bir Elie Saab elbisesiyle çıkıyor. Elie Saab' dan sanırım daha önce blogumda bahsetmedim ama kesinlikle en yakın zamanda bir yazı hazırlayayım. Harika bir tasarımcı zaten kendine özgü tarzıyla elbiseyi görür görmez onun tasarımı olduğunu anlıyorsunuz bence :)
Ayakkabılarının olduğu bir fotoğraf bulamasam da ayakkabılarının Brian Atwood tasarımı olduğunu öğrendim. Ayrıca küpe ve yüzüklerinin 1 milyon dolardan fazla olduğunu duyunca nasıl bir şok yaşadım bende bilmiyorum :)

2.Maisie Williams



İkinci olarak Game Of Thornes oyuncularından olan Maisie Williams'tan bahsetmek istiyorum. Ermanno Scervino tasarımı masmavi bir elbiseyle kırmızı halıda yürüyen Maisie' nin elbisesine bayıldım diyebilirim. Makyajının ve saçının sadeliğide elbiseye ayrı bir estetik katmakla beraber kullandığı küpeler yakanın açıklığını güzel doldurmuş. 
Ayakkabı tercihini Nicholas Kirkwood, çantasını ise Jimmy Choo' dan seçmiş.

3.Anna Faris


3. olarak Anna Faris' ten bahsetmeden geçemedim. Bu tarz klasik elbiselere bayılıyorum. Ayrıca proporsiyon ve renk uyumu harkülade olmuş. Tek kelimeyle bayıldım :) Biraz vintage havası olan bu tuvalet Naemm Khan'ın tasarımıymış. Şampanya rengi ayakkabıları ise Stuart Weitzman. Ve son olarakta takıları Norman Silverman' danmış. Siz de bu kırmızı elbiseyi beğendiniz mi? Neresi farklı olsun isterdiniz. Ben en çok kol detaylarını beğendim. Askılı değilde bu şekilde kısa kollu oluşu çok güzel bir hava katmış :)

4. Kiernan Shipke


Mad Men oyuncularından olan Kiernan Shipke ödül gününde Türk-İngiliz moda tasarımcısı olan Erdem Moralıoğlu tasarımlarından biri olan bu elbiseyi giydi. Güler yüzü ve sıcaklığı elbiseyi bin kat güzelleştirmiş diyebilirim. Ayakkabısını da görebilmeyi çok istesem de hiçbir fotoğraf bulamadım. Ama takılarının Dana Rebecca' nın tasarımı olduğunu öğrendim.

Benim bugünkü yazım bu kadardı. Sizin en beğendiğiniz kişi kim oldu? 





Yorumlar