PASTEL DAY LONG LIPCOLOR KISSPROOF 17 NUMARA İNCELEMESİ/YORUMLARIM


    Merhabalar, yazmıcam yazmıcam diyip hergün yazı yayınlayan bir ben varımdır heralde; ama bu finallerin beni kötü etkilememesi için yazmaya ara vermemeye karar verdim açıkçası :D

    Bugünkü konuşmak istediğim ürün "pastel day long lipcolor 17 numara". Daha önce hiçbir rujumu bu kadar arka arkaya severek kullanmamıştım sanırım. Bu tarz paketlenişi olan rujlar genellikle gloss tarzı yapışkan ve parlak oluyor. Ama Pastel' in bu rujları bambaşka. Sürdükten yaklaşık 1-2 dakika içerisinde matlaşıyor ve hiç yapışkanlık hissi vermiyor. Hatta normal ruj bile yapışkanlık hissi verirken bu hiç vermiyor. 

    Genel olarak serinin vaat ettiği özellik zaten matlaşması ve tüm gün kalıcı olması. İlk olarak kalıcılık konusundan bahsetmek istiyorum. Fiyatı 20 lira olan bir ruj için inanılmaz derecede kalıcı olduğunu söylemeliyim. Tabi ki biraz çıkıyor ama gün içerisinde tamamen henüz hiç çıkmadı, sadece biraz renginde açılma oldu. Gerçi ben tamamen sürmüyorum çok göze batmaması için. Evde denediğimde normal makyaj temizleme suyuyla bile çıkaramadım. Çift bazlı bir makyaj temizleme suyuyla daha iyi çıkacağını ve temiz olacağını düşünüyorum.

    Matlaşması ve renkleri konusuna geldiğimizde ise sizi toplamda 12 renk karşılıyor ve bunlardan sadece birkaç tanesi simli. Benim kullandığım 17 numara hafif simli olanlardan; ancak simlerinin öyle göze batacak yoğunlukta olduğunu söyleyemem. Çoğunlukla blogger, youtube dünyasının, hatta arkadaşlarım arasında da en sevilen numara 20 numara. 20 numara bana Kylie Jenner' ın nude rujlarını hatırlatıyor. Rengi benim ten rengim için biraz koyu geldiği için ben biraz daha açık renk olan 17 numarayı tercih ettim. 

    Kesinlikle Pastel'  in day long lipcolor kissproof rujlarından bir kaç tane daha alacağım. Nereye giderseniz gidin kullanabileceğiniz kalitede harika bir ruj serisi olmuş. Pastel' i tebrik ediyorum :) İnternet sitesinde şuan rujların 18.90 olduğunu gördüm ziyaret etmek için burayı tıklayabilirsiniz. 

Yorumlar

  1. Pastelin rujlarını, bende çok beğeniyorum.Rengi çok yakışmış. Bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve harikalar :) Teşekkür ederimm hemen uğruyorum :)

      Sil
  2. Merhabalar,20 numarayı ben de denemek istiyorum ama indirimde bulamadım.En kısa zamanda bakıcağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın 14 şubat var muhtemelen indirime girer gibime geliyor inşallah bulursun:))

      Sil
  3. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel Day-long Lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    www.hafifeal.com/e/pastel-day-long-lipcolor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder