KIŞ KOMBİN FİKİRLERİ 1: MİDİ ETEK

    Merhabalar canikolarımm :) Bugün aslında sizler için birbirinden değişik kışın kullanabileceğiniz bir sürü farklı tarzdan kombinler derledim ve hepsini bir yazının altında paylaşacaktım. Ama daha sonra kategorilere bölerek paylaşmaya karar verdim. Bugünkü kombin fikirlerinin konusu midi etek.     Bu kombinleri sizlerde benzer kıyafetleri bularak kendinizde deneyebilirsiniz. Umarım bu kombinlerden ilham alabilirsiniz. Hangisini en çok beğendiğinizi yorum kısmına bırakmayı unutmayınn :)) Uzatmadan başlayalım hemen. :)

MİDİ ETEK

    Midi eteği ya da herhangi bir eteği çok farklı tarzlarda kombinleyebilirsiniz. Ayağınıza bir spor ayakkabı giyerek spor bir kombine dönüştürürken bir topuklu ayakkabı giyerek aynı eteği çok klasik bir yere de kullanabilirsiniz.
Bende eteklerin en çok bu özelliğini seviyorum: hem rahat hem şık ve 4 mevsim giyilebilir..
Şimdi kombinleri biraz inceleyelim.

1

Bu kombinde antrasit bir midi etek, siyah bot ve bomber jumper denilen türkçesini bilmediğim bir sweat ile kombinlenmiş. Ceketin içine beyaz bir swetşört giymiş ve takılarda çok az ve sade kullanılmış. Benim tüm bu yayındaki en sevdiğim kombinlerden biri de bu. Ayrıca kapalılarında gayet rahat giyebileceği bir kombin olduğunu düşünüyorum. Eteği biraz uzattık mı tamam :D

2

Bu kombinde şifon bir pileli bir etek tercih edilmiş ve topuklu ayakkabılarla kombinlenmiş. Şık herhangi bir yere giderken giyebileceğiniz bir kıyafet bence. Ayrıca deri ceket kombine gençlik katmış. Aslında topuklu ayakkabılarla yürümek bu kadar zor olmasaydı heryere uygun bir kıyafet olarak da kullanılabilirdi :D

3

Yine ilk kombindeki gibi midi bir etek bomber jumper ile kombinlenmiş. Burda daha uzun bir ceketinde nasıl durduğu ile ilgili bir fikir vermek istedim. 

4

Yine çok spor bir etek kombini ile karşı karşıyayız. Burada benim en çok dikkatimi çeken iki şey oldu biri iki farklı desenin birbiriyle kombinlenmiş olması, diğeri ise kolyenin mükemmelliği. Ben bu kolyeye aşık oldum diyebilirim :D O kadar orjinal duruyor ki. Eğer böyle bir şey bulabilirsem geri dönüp buraya linkini bırakacağım.
Kombine bakarsak etekteki dikey çizgiler balıkçı yaka siyah kazaktaki yatay çizgilerle uyum içinde olmuş. Altına da yine çizgili bir spor ayakkabı giydiniz mi her yere gidebilirsinizz :)

5

Bu kombindeki bağcıklı ayakkabılar ne kadar kışa uygun olur bilmiyorum. Daha çok sonbaharda diyebiliriz sanırım. Hatta sonbahar bile diyemeyebiliriz çünkü ayaklar üşür. Zaten üzerinde böyle bir kalınlıkta kazak varken ayaklarını açmak biraz garip geldi bana. Bu kombini de bu yüzden koymak istedim. Bu ayakkabılar yerine bir bootie ile kombinlenseymiş çok daha uygun ve güzel olurmuş. Siz ne düşünüyorsunuz. :)

Yorumlar

Yorum Gönder