Kaşe Kaban Nasıl Dikilir? | Aslı, 2016


    Merhabalar :) Sonunda beklenen kaban dikiş videomu yayınlıyorum. Bu video biraz daha dikiş bilenler için ancak yakında daha kolay yeni başlayanlara uygun videolar gelecek takipte kalınn, sizleri çoook seviyoruum :))

    Geçenlerde şu yayınımda bir kombin paylaşmıştım. Aynı kombinin videosunu da çekmiştim. Kabanımı kendim diktiğimi söyleyince herkes çok şaşırdı. Aslına bakarsanız bende çok şaşırdım. :D Demek ki insan severek ve özenerek yapınca her şeyi yapabiliyormuş.

    Eğer sizde denerseniz benimle paylaşmayı unutmayın ayrıca herhangi bir sorunuz olursa elimden geldiğince yanıtlamaya da çalışırım :))

BANA ULAŞIN:
Blog: http://afsarogluasli.blogspot.com.tr/
Instagram: https://www.instagram.com/asliafsaroglu/
Twitter: https://twitter.com/asliafsaroglu
Snapchat: asliafsaroglu
Mail: afsarogluasli@gmail.com



Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. aynı beceri bende olsa keşke :) ilk iş gelinlik dikmek olurdu :D eline sağlık güzel durmuş ve yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)) Benim vefat eden babaannem de kendi gelinliğini kendisi dikmiş :)

      Sil
  3. Pratikten ne de güzel dikiverdin. Video çalışman da çok keyifli başarılı.güle güle kullan canım. Bende video çalışmalarına başladım çok keyif aldım bakalım ne kadar sürer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Hemen bende sizin videolarınızı izlemeliyimm :))

      Sil
  4. yaka yapılırken orada bi parca daha vardı ay sekline benzeyen o nereye gitti birleşimde göremedim herşey cok ayrıntılı sadece o kısmı anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orasını kullanmamaya karar verdim o yüzden göstermedim konuşurkende söylemeyi unutmuşum :) İlk defa çekince biraz eksiklikler oldu ama zamanla daha iyi yapmaya çalışacağım inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder