Geçtiğimiz Haftanın Favorisi: Framboise Fashion

Merhabalar arkadaşlaar :) Bugün sizlerle geçtiğimiz hafta keşfettiğim bir moda bloggerını paylaşmak istiyorum. Çünkü ben BA-YIL-DIM !! 
Framboisefashion.com' un kurucusu, Sarah Mikaela isimli 23 yaşında bir kız. Çok güzel olmasının yanı sıra çokta güzel bir tarzı var. Ayrıca fotoğrafların kalitesi de inanılmaz. Sarah Mikaela şuanda Londra'da yaşıyor olsa da hakkında çok fazla röportaj bulamadım. Bu yüzden sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. Düşüncelerinizi yorum olarak olarak bırakmayı unutmayınn :))












Yorumlar

  1. Hemen instagramdan takibe almalıyım,çok beğendim!

    Benim bloğumada beklerim .
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindimm hemen uğruyorum bloguna :))

      Sil
  2. Gerçekten hoş bir kızmış :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder