DAR GELEN ELBİSELERE ÇÖZÜMLER


Merhabalar arkadaşlar, geçenlerde annem bu elbisesinin ona olmadığını söyledi ve bende genişletmek için bir şeyler denedim. Sizlerle de paylaşmak istedim :)

Öncelikle elbiseden bahsedeyim. Elbise kalın ve çok az likralı bir kumaştan oluşuyor ayrıca birkaç deri detay eklenmiş. Ben ilk etapta elbisenin en geniş kısmını belirlemeye çalıştım ve elbiseyi tam burdan kestim.


Elbiseyi kestikten sonra elbisenin üst kısmını likralı bir kumaşın üzerine kalıp çıkarmak amacıyla yerleştirdim ve bir tebeşir yardımıyla 2 santimetre kadar genişini kestikten sonra bunu da kestim. 


Daha sonra bu likralı siyah üst parçayı, elbisenin orjinalinin üzerine yüzü yüzüne gelecek ve üst parçanın altı ile etek kısmının üstleri denk gelecek şekilde yerleştirdim. Ve çevresini diktim.



Sonuç bu şekilde oldu ve annemin üzerine de tam oldu. :) Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Bir dahaki yazıda görüşmek üzereee :)))


Yorumlar

Yorum Gönder