ÇİZGİLİ SİYAH BEYAZ MAKSİ ELBİSE NASIL DİKİLİR? # yenibaşlayanlariçin

    Merhabalar arkadaşlar :) Bugün sizlerle taaa yazın diktiğim çok basit bir elbiseyi ve havalarında bu aşırı soğuk olduğu günlerde hasret kaldığımız deniz ve tatil fotoğrafları paylaşacağım. Umarım beğenirsinizz. Sizlerde özlediniz mi yaz tatilini?

    Elbiseyi dikmek için öncelikle eni 140 cm boyu da 2 metre olan bir kumaş kullandım. Bu kumaşı fotoğraftaki gibi önce boyuna 2 ye katladım daha sonrada enine tekrar 2 ye katladım. Böylece 4 kat olmuş oldu. 


 4 kat olduktan sonra yine fotoğraftaki şekilde yaka ve kol kısmını kestim. 


    Geriye sadece katları açıp kol altından başlayıp en aşağıya kadar dikmesi kalıyor. Likralı bir kumaş olduğundan kenarları saçaklanma da yapmıyor :) 






Kendinize çok iyi bakın :) Bir dahaki yayında görüşmek üzeree xx

Yorumlar

  1. Günlük kullanımda bu tarz kesimleri bende çok seviyorum. Kumaşın çok güzel güzel de anlatmışsın çok ta yakışmış.:)) Gelecek yaz mevsiminde de güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. Kendi kıyafetlerimi dikmek konusunda beni çok şevklendiriyorsun :) boyun kaç öğrenebilir miyim bende böyle bir elbise dikmek istiyorum boyumuz yakınsa ona göre kumaş alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyum 1.60 :) şevklendirebiliyosam ne mutlu bana 😊

      Sil
  3. Evet harika.rahat ve şık.gercekten ben hazir alimciyimsir.yakinimdakiler orgu orer,dikis dikerdi.ben gerek var hazir alin dersim.ama senin yaptiklarinla insanin kendi yaptigi seyin daha farkli bir duygu olsugunu gordum.sikis makinesi alicaz annemle beraber deneyecegiz yakin zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy kelimeleri hep yanlis yazmisim anlarsin umarım

      Sil
  4. Canım yaa Allah razi olsun başka ne diyebilirim

    YanıtlaSil
  5. Seni tanıdığım için çok memnunum gerçekten dikme isteği uyandırıyor yaptıkların canım allah gönlüne göre versin 😘

    YanıtlaSil

Yorum Gönder