BEYU LİGHT REFLECTING CONCEALER 3 NUMARA YORUMLARIM



Merhabalaar bugün sizlerle beyu light reflecting concealar hakkındaki düşüncelerimi yorunmlarımı yazmak istiyorum. Daha önce hiçbir ürününü kullanmadığım bir marka aslında ama Hobi' deyken indirimdeydi. 50 tl' den 23 tl' ye düşmüştü ve oradaki kadın çok övünce bende aldım.

Ben normalde çok açık renkliyim en açık kapatıcıyı kullanıyorum ama bunu 3 numara aldım çünkü duyduğuma göre göz altına çok açık renk ile aydınlatmanın modası geçmiş :D Bu 3 numara yinede bana açık oluyor aslında, çünkü yapısı çok aydınlık ve ince.

Bu kadar ince yapıda olunca da bazı sorunlar çıkıyor tabi ki mesela tam bir kapatıcı görevi görmüyor. Gözdeki morlukları tam olarak kapatamıyor. Gerçi bana sorarsanız hiçbiri tam kapatamıyor. Ben nedense bir türlü beğenemedim bir concealar. Son olarak herkesin övdüğü loreal parisinkini deneyeceğim inşallah onunla ilgili düşüncelerimide mutlaka yazarım :)

Benim bu kapatıcıda en beğendiğim özelliklerinden biri fırçası oldu. Normal süngerli fırçalardan değil ve bence sürüşü çok kolaylaştırıyor. İlk gördüğümde biraz da fırçasından etkilenmiştim bana çok orjinal gelmişti :) Başka böyle fırçalı kapatıcılar var mı hiç bilmiyorum gerçi.

Sonuç olarak benim puanım 10 üzerinden 6,5. Loreal Parisinkini denedikten sonra memnun kalmazsam bir daha alacağım bir ürün :)

Siz kullandınız mı bu kapatıcıyı? Neler düşünüyorsanız yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)

Yorumlar

  1. merhabalar
    bloguma destek olamk için takip eder ve yorum bırakırsan çok sevinirim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder