YENİ YIL BEKLENTİLERİM/BAŞARMAK İSTEDİKLERİM TAG/MİM


    Merhabalar arkadaşlar ve herkesin yeni yılı şimdiden kutlu olsuunnn. Bu yazıyı yeni yıl gelmeden yayınlıyorum çünkü yeni yıldan önce hazırlanacak bir liste olduğunu düşünüyorum. Umarım çok güzel, mutlu huzurlu, sağlıklı, sevdiklerinizle ve başarmak istediklerinizi başararak bir yıl geçirirsiniz. 

    Geçenlerde yeni yıldan beklentilerimi yazmaya çalışırken neden bunu herkesin yapabilmesini sağlamak adına bir tag oluşturmuyorum dedim ve birkaç tane soru oluşturdum. Daha sonra birkaç blogger arkadaşımı da mimleyeceğim. Umarım onlarda yapıp başkalarını mimler ve böylece çok büyük bir kitleye ulaşabiliriz. O zaman hemen sorulara geçelim.

1.    1.  2016 yılında daha çok yapmayı istediğin şeyler neler?
       2. 2016 yılında daha az yapmak istediğin, hatta yapmayı bırakmak istediğin şeyler neler?
3.    3. 2016 yılında ziyaret etmek istediğin yerler nereler?
4.    4. 2016 yılında başarmak istediğin şeyler neler?
5.    5. 2016 yılında öğrenmek istediğin yeni yetenekler neler?
6.    6. 2016 yılında geliştirmek istediğin şeyler neler?
7.    7. 2016 yılında kaç kitap okumayı düşünüyorsun?
8.    8. 2016 yılında başlamak istediğin bir şeyler var mı?
9.    9. 2016 yılı için ne kadar heyecanlısın, iyi şeyler olacağını düşünüyor musun?
      10. 2015 yılından farklı olmasını istediğin şeyler neler?

    Bir de bu soruları kendim de cevaplamak istiyorum. :)

1.    1. 2016 yılında daha fazla blog yazmak ve youtube kanalıma video koymak istiyorum, daha fazla sağlıklı beslenmek, spor yapmak, kitap okumak, ders çalışmak, daha yüksek notlar alabilmek, daha iyi dikiş dikebilmek ve son olarakta daha fazla sinemaya gitmek istiyorum.

2.    2. 2016 yılında daha az evde oturmak, daha az televizyon izlemek, hatta daha az sosyal medyada boş zaman geçirmek, daha az uyumak, daha az et yemek ve daha az boş şeyleri kafama takmayı istiyorum.

3.    3. Ben bu soruyu cevaplarken yurtdışı falan diyebilirim çünkü istiyorum yurtdışını gezmeyi ama daha gerçekçi olup gerçekleştirebileceğim hedefler koymayı her zaman tercih ederim. Bu yüzden arkadaşlarımla ya da tek başıma İstanbul’ a gitmek ve yaz tatilimde de Antalya’ yı gezmek diyeceğim.

4.    4. 2016 yılında en çok başarmak istediğim şey kendimi kendime kanıtlayabilmek. Öyle kendini çok seven ya da kendine özgüvenle bakabilen bir insan değilim ve 2016 da bunu başarmak istiyorum. Daha özgüvenli olabilmek.

5.    5. 2016 yılında overlok, takı yapımı, moda çizimi ve fotağrafçılık öğrenmek istiyorum.

6.    6. Bir öneki soruda da dediğim gibi fotağrafçılığımı çok geliştirmek istiyorum, ayrıca dikiş dikmeyi de başka bir boyuta çıkarmak istiyorum.

7.    7. 2015 yılında neredeyse hiç kitap okumamış olabilirim bu durum gerçekten çok üzücü geldi bana. Bu yüzden bu yıl kendime bir kitap okuma hedefi vermek istedim. Her ay 2 kitap diyerek 24 kitap okumak istiyorum.

8.    8. 2016 yılında para biriktirmeye başlamak istiyorum.

9.   9. 2016’ nın gerçekten çok güzel bir yıl olacağını düşünüyorum ve hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Daha 2015 in sonunda bile güzel bir yıl olacağını göstermeye başladı. Youtube kanalım 1000 aboneyi geçti. Gerçekten abone olan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Darısı blogumun başına  inşallah :D

1    10. Ve son soru olarak da geçen yıldan farklı olmasını istediklerim. Geçtiğimiz yıl ben değişmeye başladım. Daha pozitif, mutlu, aktif biri olmaya başladım. Bunu çoğunlukla bloguma borçlu olduğumu söyleyebilirim. Bana yeniden yaşama amacı kazandırdı ve daha önce bir şeyleri bu kadar başarmak istediğimi ve severek yaptığımı hatırlamıyorum. J Her ne kadar geçtiğimiz yıl güzel bir ilerleme katetmiş olsam da bu yıl daha farklı olmak istiyorum. Daha da yol katetmek istiyorum. Geçtiğimiz yıl devamlı bir şeyleri planlamaya çalışıp onları yapmaktan kaçındım ama bu yıl planlamaya ayırdığım vakitten daha fazlasını planlarımı gerçekleştirmeye ayırmak istiyorum.

Umarım herkesin beğendiği bir tag olabilir. Benim cevaplarım bu kadardı. Herkese tekrardan çookkk güzel bir yıl geçirmelerini diliyorum. Eğer tagi yaparsanız blogumun adını da herhangi bir yerine eklerseniz çok sevinirimm.

Mimlediğim bloglar:
balinkokusu.blogspot.com.tr
Ve görüpte yapmak isteyen herkesss. :D

Yorumlar

  1. Ayy cok mutlu oldum hemen yazip yayinlayacagimm :)))

    YanıtlaSil
  2. Ayy cok mutlu oldum hemen yazip yayinlayacagimm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cevaplarını merakla bekliyor olacağımm 😄❤️

      Sil
  3. çok teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım öptüm canım sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederimm bekliyor olacağımm 😄❤️

      Sil
    2. Aslıcan mim ancak yazabildim okumak istersen linki :)

      http://beautybeybi.blogspot.com.tr/2016/01/yeni-yl-beklentilerim-mimlendim.html

      Sil
  4. Harika bir mim olmuş! ♥ :) Çok teşekkür ederim davet için, ilk fırsatta cevaplayacağım :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) Cevapları bekliyor olacağımm❤️

      Sil
    2. İşte cevaplarım :) http://www.bakimliginepig.com/2015/12/mimlendim-yeni-yil-beklentilerim.html

      Sil
  5. çok samimi güzel bir yazı olmuş 2016 da bütün dileklerini gerçekleştirirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. walla aslında bugun yazımı yayınladım ama yetısırse sımdı yetısmezse sabaha yapacagım mimini :) Biraz geç kaldım kusura bakma nolur :) anca ilgilenebildim :) yapınca tekrar yorum bırakırım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir dönüş yaptığın için teşekkür ederimm geç kalmadın canım daha çok var yılbaşına :))))

      Sil
    2. olsun sen yapalı 2 gun geçmişti :) ama yetıstım gururluyum :) ben tesekkur ederım tekrar :)

      Sil
  7. http://balinkokusu.blogspot.com.tr/2015/12/yeni-yldan-beklentilerim-mim.html işte burda :)

    YanıtlaSil
  8. Yya Keske bu kadar gec gormeseydım,yazmayı cok ısterdım:(Cok guzel bır yazı olmus bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç değil ki daha 2016nın ilk günlerii :)) Bence yinede yapmalısınnn (beğenmene çok sevindimm)

      Sil
  9. İnşallah hakkında hayırlısı olsun canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder