ODA DEKORASYONU FİKİRLERİ, DIY


    İyi akşamlar herkesee :) Bugünkü yayınımda yine bir videoyla sizlerleyim. Bu videoyu hazırlamak gerçekten çok uzun ve yorucuydu umarım değmiştir ve sizler beğenirsiniz. :)

    Artık kışa girdiğimiz şu günlerde odamında kışa girmesini sağlamaya çalıştım ve birkaç değişiklik yaptım. Öncelikle kağıttan kartaneleri kestim ve onları heryere astım. Aslında daha fazla kesip gerçek manada her yere asmayı düşünüyorum. Bence güzel olurdu :D Daha sonra da ilkbaharda yaptığım ve daha önceden de yazısını yazdığım kelebekli tablolarımı kaldırıp yerlerine kışa daha uygun tablolar hazırladım :) (kelebeklerden tablo yapımı yazıma buradan ulaşabilirsiniz) 

    Bu kendin yap projelerini nasıl yaptığımı görmek istiyorsanız videoyu izlemeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayıın :)) 


Yorumlar

  1. Harikalar, emeğine sağlık^^ bayılıyorum DIY videoları izlemeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman bende 😊😊😊

      Sil
  2. Çok güzel ya..Marifetli hatun. .

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu takibe alıyorum sevgiler yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ve hemen uğruyorum bende sanaa :)

      Sil
  4. eline dağlık canım çok güzel fikirler bu arada takipçinim seni de bana beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım uğruyorum hemen :)

      Sil

Yorum Gönder