Kasım Ayı Kumaş Alışverişim | afsarogluasli, 2015







    Ooo bugün ikinci blog yazısı mı geliyor? Evet doğru bildiniz :))) Bugünkü ikinci yazımda sizlere son zamanlarda yaptığım kumaş alışverişinden ve hangi siteleri kullandığımdan bahsetmek istedim ve bununla ilgili bir video çektim. Videomu izlemek için buraya tıklayabilir veya yazının sonuna bakabilirsiniz. 

    Benim kumaş almak için önerdiğim üç adet kumaş sitesi var: 

1. https://www.kumasfirsati.com
2. https://www.misskumash.com/tr
3. http://baykumas.com/

    Bu sitelerden numune siparişi verebilir kumaşın nasıl olduğunu görebilir ve daha sonra sipariş verebilirsiniz. Bu yüzden internetten kumaş alışverişi yapmak aslında o kadarda zor ve kötü değil. Ayrıca elinizin altında çok farklı ve kaliteli kumaşlarda oluyor. 

   Aldığım kumaşlardan videomda bahsediyorum. Umarım videomu beğenir ve kanalıma abone olursunuz :) Yeni yazılarda ve videolarda görüşmek dileğiylee :)))


Yorumlar

  1. Baykumasi bende çok seviyorum güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Baykumasi bende çok seviyorum güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Ay sen şimdi ne güzel ciciler yaparsın bunlarla:)

    YanıtlaSil
  4. Videolarinda cok guzel gorukuyosun.dikislerinde cok guzel .videolarina bakarak bnde diktim gayet guzel gidiyosun allah basarilarini daim kilsinn..

    YanıtlaSil
  5. Videolarinda cok guzel gorukuyosun.dikislerinde cok guzel .videolarina bakarak bnde diktim gayet guzel gidiyosun allah basarilarini daim kilsinn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok sevindiimm :))

      Sil
  6. Canim benim sen ne tatlisin masallah seni izlerken mutlu oluyorum pozitif enerjin var senin bu guzel enerjin hic bitmesin bitanem.Hepsimi guzel seyler diker gule gule giyersin seni seviyorum.💗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder