Gectigimiz haftanın favorisi: June Moss












    Geçtiğimiz haftanın favorisinde bu hafta sizlere Glee dizinden tanıdığım June Moss blogundan bahsetmek istiyorum. Blogun sahibi olan Becca Tobin bloguna bu ismi, kendisine göre moda ikonu olan iki kişiden almış. Birincisi büyük annesi June, diğeri ise Kate Moss.

    Blogunda çoğunlukla günlük kıyafetlerini paylaşan Beccanın tarzıda gayet sade ve modern bir tarz. Ayrıca her kesime hitap edebilmesi de çok güzel bir şey. Bu her kesime hitap edebilmesini büyüm annesinin "high low" yani pahalı ucuz diye adlandırdığı moda bakış açısına bağlıyor. Büyük annesinin her zaman Chanel ayakkabılarla 5 dolarlık bir kolyeyi kombinlediğinden bahsediyor. Benimde bu olay çok hoşuma gidiyor aslında. Her zaman sadece pahalı olan parçalar en güzel değildir. Bazen uygun fiyatlıları nasıl kombinlediğinizde sizin tarz konusunda başarınızı gösterir.

    18 Ocak 1989 (26 yaşında) doğumlu Becca Glee bittikten sonra bir kaç televizyon sizisinde de yer almış ancak hayalindeki geleceğiyle ilgili pek bir şeyden bahsetmemiş. Bu blogu açma sebebi olarakta en yakınarkadaşının çok yetenekli bir fotoğrafçı olması ve hayranlarının onu glee dizisinde sadece amigo kız üniformasıyla gördüğünü ve hayranlarına kendi tarzını da göstermek istemesi olarak açıklamış. 

    Ben açıkçası tarzını çok beğendim ve son bir haftadır da devamlı fotoğraflarını inceliyorum. Yukarıda da dediğim gibi çok günlük hayatta giyebileceğiniz kıyafetleri kullanıyor. Bu yüzden sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım beğenmişsinizdir, bir dahaki yayında görüşmek üzeree :)))

    Bloguna buradan ulaşabilirsiniz.(http://www.junemoss.com)

Yorumlar