EN İYİ 5 YABANCI DİZİ, EN SEVDİKLERİM


    Merhabalar arkadaşlarr :) Bugün sizlerle en çok sevdiğim yabancı dizileri paylaşmak istiyorum. Aslında 15-20 çok iyi dizi sıralayabilirim buraya sanırım ama içlerinden her bölümünü 3 ya da 4 kez izleyebilecek kadar çok sevdiklerimi sıralamaya karar verdim. Evet yanlış duymadınız. Ben bir dizi sevdiysem eğer devamlı onu izlerim. Her bölümünü birden çok kez ve büyük bir gururla. :D Sanki ben oynuyorum dizide :DD

    Yabancı dizileri izlemeyi seviyorum çünkü, babam yabancı dizi izlemeyi seven biri ve ben de doğal olarak küçüklüğümden beridir yabancı diziler izliyorum. İlk izlediğim dizi Heroes' tu. Hatta geçenlerde Heroes Reborn olarak dizi tekrardan başladı. Yeniden başladığını duyduğumda çok duygulanmıştım :) Ama yinede en sevdiklerim arasında olmayan bir dizi.


1.SUPERNATURAL






     Şuan the CW kanalında yayınlanmaya devam eden dizi korku ve gerilim ağırlıklı olmakla beraber dram, komedi gibi bir çok türü de barındıran bir gençlik dizisidir. Başrollerinde Jensen Ackles ve Jared Padalecki olmasıyla beraber önemli diğer oyuncular da şunlardır: Misha Collins, Jim Beaver, Mark A. Sheppard...
     
    İkinci olarak bağımlısı olduğum dizi ise supernatural' di. Zaten bence bu diziye izleyen herkes bağlanmalı. Neden bilmiyorum ama Jensen ve Jared arasındaki uyum olağandışı. Sanki gerçek hayattalarmışta, onların hayatlarını izliyormuşuz gibi bir etkide bırakıyorlar.

    Dizi en başta çok masum başlayıp sezonlar ilerledikçe akla hayale gelmeyecek şeyler ile uzatılmasının başarısına da ayrıca hayranım. Bir dizi yapıp 11 sezonun da farklı olmasını sağlamak bence harika bir şey. Tabi Sam ve Dean'in devamlı ölüp dirilmesi dışında :D Artık hiçbirimiz sanırım onların ölümlerini takmıyoruz.


2.DOCTOR WHO




    BBC yapımı bu ingiliz bilim kurgu dizisinin modern serisi 26 Mart 2005 tarihinde başlamıştır. Klasik seri ise 23 Kasım 1963' te başlamıştır ve Guinnes Rekorlar Kitabına en uzun süren bilim kurgu dizisi olarak geçmiştir.

    Bu diziyi ne zaman sevmeye başladığımı bile bilmiyorum. Ama gerçekten her detayına bakarak takip etmediğiniz sürece çokta bişey anlayabileceğiniz bir dizi değil. Dışardan bakıldığında belki de sadece basit uzaylıların olduğu bir dizi olarak görülebilir fakat bana göre o dizi bir puzzle. Her bölüm birbiriyle aklınıza gelemeyecek şekillerle bağlı ve bir bölümü anlamak için bazen bir sezonu tekrar izlemenizi gerektiriyor.

    Dizinin şuanki durumuyla ilgili de küçük bir yorum yapmak istiyorum. David Tennant ilk gittiğinde çok ağlamıştım ve diziyi izlemeyi bırakmıştım. Daha büyük bir hata yapamayacağımı sonra beşinci sezonu izlediğimde farkettim. Matt Smith de baya iyiydi. Hatta harikaydı. İlk bölümden anlamıştım ve Matt Smithin şanslı yanlarından diğerleri rol arkadaşlarıydı. Alex Kingston, Karren Gillan, Arthur Darvil ve senarist olarakta Steven Moffat.


    Bu yüzden Matt Smith diziyi bıraktığında daha çok ağladım ama bu sefer öğrenmiştim ve Peter Capaldiye sıfır önyargı ile yaklaştım. Önemli olan o dizi de kişiler değil karakterler. Bilmiyorum çok başka derin bir dizi ve ben çok seviyorum umarım sonsuza kadar sürer.


3.GLEE







    Fox kanalında 19 Mayıs 2009 tarihinde ilk bölümünü yayınlanmış olan bu dizinin orjinal kadrosunda Lea Michele, Cory Monteith, Mathew Morrison, Jenna Uskhowitz, Chris Colfer, Jayma Mays, Kevin McHale, Jane Lynch, Amber Riley, Mark Salling, Dianna Agron, Naya Riviera ve Heather Morris bulunmaktadır. 

    Küçüklüğümden beridir hep müzikalleri aşırı severek izlemişimdir. Tabiki öncelikle high school musical :D Çocukluğumun disney filmleri :D Daha sonra da içinde müzikal olan filmleri dizileri hep sevdim ve Glee beni izle diye bana bağıran bir dizi :) 

    Seneryosu, kalitesi, oyuncuları harika. İlk sezondan itibaren çok güzel çekilmiş bir dizi. Bazı yerleri dram bile olsa sizi güldürebilmeyi başarıyor. Ayırca ben böyle motivasyonel her şeyi ayrı severim. Bu da kesinlikle büyük bir motivasyon kaynağı. Hayallerinizin peşini bırakmayın diyor. Buna benzer aslında Two Broke Girls diye bir dizi de var. O da hayalleri uğruna savaşan iki fakir kızın yaşamlarını anlatan bir dizi. Onu da izlemenizi öneririm.


    Glee' de beni en çok etkileyen kişi tabiki de mükemmel sesiyle Lea Michele.. Buraya bir şarkısını da bırakıyorum :)




4.HOW I MET YOUR MOTHER





    Başrollerini Josh Radnor, Jason Segel, Alyson Hannigan, Neil Patrick Harris ve Coby Smulders' in paylaştığı dizi ilk olarak 19  Eylül 2005' te CBS kanalında başlamıştır.


    Bu listeye bu diziyi koymazsam kendimi hayatta affedemem :D Ben HIMYM' ın her bölümünü en az 5 kere izlemişimdir. Bazı bölümlerin tamamını ezbere biliyorum. Tamamen arkadaşlık üzerine kurulu bir dizi olmasıyla beraber aşırı komik. Herkes dizinin finaline sinir olmuş olsa da ben çok sevinmiştim :D Çünkü o dizi Robin ve Ted' i anlatıyodu. Ayırıca anneyi de pek sevdiğimi söyleyemem, bana biraz itici geldi. :( 

    Sonuç olarak FRIENDS' i de izlemiş biri olarak HIMYM' ı daha çok sevdiğimi üzülerek itiraf ediyorum. Aslında Friends' i de çok seviyorum ama bilmiyorum himym başkaydı. Buarada şunu da belirtmeliyim ben tam bir Monica' yım. Eğer izlediyseniz sizce siz hangi karakterersiniz, yorum bırakın :)


5.NEW GIRL

  


    New Girl Fox kanalında 20 Eylül 2011' de başlayıp hala devam eden bir sitcomdur. Başrollerinde ise Zooey Deschanel, Jake Johnson, Max Greenfield, Lamorne Morris ve Hannah Simone oynamaktadır.

    New Girl izlerken kendimi hep dizinin içinde sanıyorum. Kısa olması ve konusunun her daim komik olması beni en çok bağlayan şeylerden biriydi. Lise 3 ün yazında ilk defa izlemeye başladım. İlk bölümü o kadar komik gelmişti ki gözlerimden yaşlar gelerek gülmeye başlamıştım :D 


    Kesinlikle tavsiye edeceğim arkadaşlı ve aşk üzerine kurulu aşırı tatlı ve kesinlikle sıkmayan bir dizi. 


    Bugünkü yazım buraya kadardı :) Bugün akşam bir de video koyacağım hala kanalıma abone olmadıysanız buradan ulaşabilirsiniz. Görüşmek üzeree :))

Yorumlar