DÜĞME NASIL KAPLANIR? DÜĞMELERİNİZ KIYAFETİNİZE YAKIŞSIN!


    Herkese iyi akşamlaar :) Şuan deli gibi başım ağrıyor ama yinede bugünkü yazımı yazmak istedim. Aslında her gün blog yazmaya çalışıyorum bir kaç tane önceden yazıp biriktirmek mantıklı bir hamle olabilir :D 

    Bugün sizlerle kıyafetinize uygun düğme bulamadığınızda ne yapabileceğinizi göstermek istedim. Aslına bakarsanız bence tüm kıyafetlerde bunu uygulamalıyız. Çünkü düğmeler çok pahalı ve kalitesiz. Eğer kaliteli düğme satın alabileceğim bir yer biliyorsanız yorum bırakırsanız çok sevinirim :)

    1. Eski düğmeleri değerlendirin:
     Atmak üzere olduğum eski bir kabanın düğmelerini söktüm ve onları yeni diktiğim kabana uyumlu hale getirmek için kabanımın kumaşını kullandım.



    2. Daire çizin:
     Düğmenin etrafından, düğmeden biraz daha büyükçe bir daire çizin. Bu daireyi dikerken kullanacağız. O yüzden önemli bir adım.



    3. Boşluk bırakın:
     Çizdiğiniz dairenin dışında biraz daha boşluk kalacak şekilde kesin. Yani tam çizgilerin üzerinden kesmeyin biraz dışından kesin.



    4. Düğmeyi yerleştirin:
     Düğmeyi tam çizgilerin ortasına yerleştirin ve iğneyi sadece bu çizgilerden batırarak dikin. Yani dikmeye başladığınızda ilk olarak bu çizgiye iğneyi batırın ve tam karşısındaki diğer çizgiye batırarak birleştirin.






    5. Düğmeleri yerine dikin:
     Ben bu düğmeleri kabanımda kullandım. Kabanımın kumaşı ekose kaşe. Son videom olan kumaş alışverişimde daha ayrıntılı bahsediyorum. Buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. :)



    Bugünkü yazım  bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir ve yararlı olmuştur. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakıın :))

Yorumlar

  1. tesekkürler çok faydalı oldu tabi:):)pazardan bir poşet aynı desen düğme almışım,niye ben de bilmiyorum :)aylardır dolapta bekliyor,bu şekilde değerlendirirsem süper olacaklar,sagolun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim yarrlı olmasınaa :)))) Hem sizin düğmelerde boşa gitmemiş olur :)

      Sil

Yorum Gönder