Bitenler, Beğendiklerim & Beğenmediklerim | Aslı, 2015


    Günaydın arkadaşlaar :) Bugün sizlerle hem bir video paylaşayım hemde halinizi hatırınızı sorayım dedim :) Videom bir bitenler videosu. Çok uzun videolar olmasın diye çok birikmeden çekmek istedim bitenler videosunu. 

    Neleri bitirdiğimi görmek istiyorsanız videomu izlerseniz ve kanalıma abone olursanız çok sevinirim :) İki günde bir video koyuyorum :)

    Birde bu aralar aşırı çok sevdiğim Grease müzikalinin şarkılarını önermek istiyorum. Hem çok hareketli hem komik hemde hüzünlü daha durağan şarkıları var :) Çok beğendiğim için sizlerle de paylaşmak istedim. :) Bir daha ki yazımda görüşmek üzere hoşçakalıın :)



Yorumlar

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum Takibe aldım.Bana da beklerim .
    akdemirshome.blogspot.com.tr
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bende hemen uğruyorumm :))

      Sil

Yorum Gönder