BEDAVA 2016 TAKVİMİ OCAK AYI (YAZICIDAN ÇIKARILABİLİR) | FREE PRINTABLE JANUARY 2016



    Merhabalar canlarımm :))

    Nasıl hastayım anlatamam. Yattığım yerden bir yazı yazmak istedim çünkü uzun bir süre yazamayacağım ve video da koyamayacağım. Çoğu üniversitelininde olduğu gibi final haftası laneti başlamış durumda. :( Ve üzerine birde hasta oldum. İnşallah 22 Ocakta geri dönmek üzere bu ayı pas geçeceğim. Herkesin dualarını bekliyorum. :)

    Birde beni unutmamanız adına çok hediye sayılmasa da bir hediye vermek istedim sizlere. Bundan sonra her ayın sonunda bir sonraki ay için takvim dizayn etmek istedim ve ocak ayı için hazırladım bile :)) 

   Buraya tıklayıp bedava indirerek yazıcınızdan çıkarabilirsinizz. 

    Umarım beğenirsiniz ben kendiminkini çıkardım bilee :))

Yorumlar

Yorum Gönder