WET N WILD COLOR ICON COMFORT ZONE 8' Lİ FAR PALETİ (BEĞENMEDİĞİM ÖZELLİKLERİ)








    Bugün sizlerle çok memnun kalmadığım wet n wild color icon comfort zone 8' li far paleti ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Öncelikle görünüşünden başlamak istiyorum. Çok bakınarak aldığım bir ürün değil aslında bu benim. Genellikle günlük makyajım da pembe ve kahve tonları kullanmayı seviyorum ben ve farlarımın çoğu da bu renklerden oluşuyor. Bu paletin içinde yeşilleri görünce bir denemek istedim. Fiyatı da uygun olunca aldım. 

    Palet 8 farklı renkten oluşuyor. Ve hepsinin üzerine nereye sürmeniz gerektiği yazılmış. Aslında fikir gerçekten çok güzel ve eğer kaliteli olsaydı çok güzel göz makyajları yapabilirdik, sade göz makyajından dumanlı göz makyajına...

    Açıkçası aldığımdan beridir bir iki kullanım dışında kullanamadım bile bu yüzden direk neden sevmediğime geçeceğim. İlk olarak çok toz oluyor.Bu kadar tozutan başka bir far daha görmedim. Ayrıca kesinlikle dağıtılmıyor. Dağıtmaya çalışırken uçuşuyor ve iki renk birbirine karışacağına renkler yok oluyor ve geriye sadece simleri kalıyor. Bu da bizi diğer beğenmediğim özelliğine getiriyor. SİMLER. Gerçekten çok simli bir yapıda ve parlaklık veren bir simde bahsetmiyorum. 

    Gerçekten alırken güzel düşüncelerle almıştım ama beklentimin çok çok altında kaldı. Malesef kesinlikle önermiyorum. Bence boşuna para harcamış olursunuz.

Yorumlar

  1. ben de indirimde aldım ve indirimli fiyatına göre başarılı buldum dagıtmazsan harika ama dagılmıyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tek renk sürmeyi sevmediğim için bir türlü beğenemedim :)

      Sil
  2. güzel bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım yakın zamanda yazılarınızı ayrıntılı okuyacağım görselleriniz çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederimm :) çok sevindim beğenmenizee :) Daha da geliştirmeye çalışıyorum kendimi :)

      Sil

Yorum Gönder