Spotify Müzik Listemden Karışık 10 Şarkı Tagi




    Merhabalar arkadaşlar :) Bugün sizlerle biraz daha eğlenceli basit bir yazı paylaşmak istedim. Pinterest' te biraz ilham almak için dolaşırken bu tag' i gördüm ve hemen yapmalıyım dedim :) Tag şuydu: Müzik listeni karışık moduna al ve çalan ilk 10 şarkıyı yaz :) Ben bu fikre bayıldım çünkü bir insanın sevdiği şarkılar bence kendisini de çok iyi yansıtıyor. 

    Ben size spotify' daki müzik listemde çıkan ilk 10 şarkıyı sıralayacağım. İçinde pek Türkçe şarkı yok bu yüzden denk gelmeyebilir. O zaman hemen başlayalım :

1. the reason - peter and the wolf
2. wake me up - sam tsui cover
3. smile - mikky ekko
4. i dont believe you - pink
5. shake it out - florance and the machien
6. gamble- lucy rose
7. air balloon - lily allen
8. one way or another - blondie
9. this is the life - amy macdonald
10. change your life - little mix

Yorumlar