OOTD/BUGÜN NE GİYDİM?








Şekilden şekile girmişim bir ceket giymek için :D





    Merhabalar tekrardan arkadaşlar :) Bugün  İzmir' de yine çok güzel bir gün. Nerdeyse aralığa girmemize rağmen hala koş gelmedi :D Bu yıl normalden daha soğuk olacağı söyleniyor. Bir kış gelebilirse o zaman bakıcaz daha mı soğuk normal mi :) Bende bugün hazır fotoğraflarımı çekebilecek canım arkadaşım Hande yanımdayken bir ootd çekmeliyim dedim :) 

    Aslında çokta ceketlik bir hava yok ama izmirde yaşıyorsanız her halükara karşı yanınıza bir ceket almanızı öneririm. Ne zaman soğuk olacağı belli olmaz. Çoğunlukla elinizde taşımanız gerektiği konusunda uyararak ceketimin markasına geliyorum. Ben bu ceketi yıllaar yıllar önce  (yaklaşık 5 yıl) LCWakiki' den almıştım, bu yüzden fiyatını da hatırlamıyorum zaten bu ceketin aynısı hala satılmıyordur. :( 

    Üzerimdeki kazağım ve şalım Koton' dan. Alışveriş videomda ikisinden de bahsediyorum. Hala izlemediyseniz ve kanalıma abone olmadıysanız buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :) 

    Botlarım aslında benim değil kardeşimin :D Ama bugünlük ben giydim. Deichmann' dan çok uygun bir fiyata almıştık. Zaten Deichmann' da çoğu ayakkabı çok uygun fiyatta ve bence kaliteliler de. Eğer göz atmak isterseniz sitesine buradan ulaşabilirsiniz

    Bugünlük benden bu kadardı :) Yorumlarınız benim için çok kıymetli, yorum bırakırsanız çok sevinirimmm :*

Yorumlar

  1. Blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder