LOREAL PARİS 3 ETKİLİ GÜNDÜZ GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ BAKIM KREMİ



    Merhabalaaar :) Bugün sizlere yine kullandığım bir ürünü tanıtacağım ve düşüncelerimi söyleyeceğim. Bir önceki yazımda Garnier BB cream miracle skin perfector bahsetmiştim buradan ulaşabilirsiniz. 

     Bugün Loreal paris 3 etkili gündüz günlük nemlendirici bakım kreminden bahsedeceğim. 

    Bu nemlendiriciyi yazın güneşte yandığım zaman almıştım. Sizin de böyle mi oluyor bilmiyorum ama ben güneşte yandığın zaman bir anda kurumaya başlıyorum :D Bu yüzden bu nemlendiriciyi aldım ve severek kullandım. Çok yumuşak ve hafif yapısı olması en beğendiğim özelliği. Çünkü yüzüme sürdüğüm zaman yapışkan ve ağır bir his bırakmıyor. 


    Kullanmadan önce yüzümü ya dove sabunla ya da niveanın all in one parlama karşıtı temizleme, peeling ve maskesiyle yıkıyorum. 

    Sonuç olarak ben Loreal Parisi 3 etkili gündüz nemlendirici bakım kreminden çok memnunum. Eğer bir nemlendirici arıyorsanız kesinlikle öneririm. Başka sorularınız varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim :) Kendinize iyi bakınn :)

Yorumlar

  1. bu kremden bende de var cnım ama henüz denemedim umarım bende senin kadar severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin canım sende :) Güle güle kullan

      Sil

Yorum Gönder