HAYALİMDEKİ DÜĞÜN / DREAM WEDDING

    Aslında son zamanlarda kafasında kesinlikle evlenmek gibi bir planı olmayan biri olarak garip bir konu belki :) Ama yinede güzel planlanmış bir düğün dünyadaki en masum ve güzel yer olabilir. Nasıl olacak bilmiyorum ama ben öyle halay falan çekemem ya da ortaya geçip göbek atamam :D Bunları yapabilmek için fazla utangacım. E ben oynamayacaksam kimse oynamasın diyerek canlı hafif klasik bir müzik çalmasını istiyorum eğer evlenirsem :) Tabi bu Türkiye standartlarına göre baya uçuk bir istek ama olsun deneyeceğim :)

    Nasıl bir yer istediğime de gelirsek, hiç bir zaman yazın bir düğün yapmak istemedim. O sıcakta kesinlikle gelinlik falan giyemem. Bu yüzden mart ya da nisan ayı bence en uygun ve en güzel aylar. E tabi her güzellik bir eksiyle geliyor. Bu aylarda da yağmur yağma riski çok yüksek olduğundan açık bir yerde yapamazsınız. Ama benim için önemli değil pek, kapalı bir mekanda çok çok güzel olabilir. 

    Ayrıca kesinlikle olması gereken en önemli şeylerden biride fotoğraf çekilebilecek bir alan. 

    İşte birkaç tane açık ve kapalı beni etkileyen ve hayallerimi süsleyen düğün fotoğrafları. (Fotoğrafların çoğu stylemepretty.com sitesinden alınmıştır)
















Bence bu kadar özel bir günde ne kadar fazla anı biriktirirseniz o kadar güzel olacaktır. Bu tarz herkesin düşüncelerini ve iyi dileklerini yazabileceği bir düzenek çok güzel olur. Ayrıca bir polaroid makine ile çekilen fotoğraflarda asılabilir :)




Yorumlar

  1. selam canım umarım hayal ettiğinden daha güzel olur her şey snin için...bloğunu büyük bir zenkle takip ediyorum tasarımını kim yaptı cok beğendim =) banada beklerim sevgiler...
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok güzel bir yorum çok teşekkür ederim :) tasarımı bir hazır şablon ama baya değiştirdim büyük uğraşlar sonucunda, beğenmene çok sevindim☺️

      Sil

Yorum Gönder