GENEL 2015 FAVORİLERİMM


    Merhabalar arkadaşlarr :) Yine yeni bir video çektim sizler için, umarım videolarımı beğeniyorsunuzdur. Ben çekmeyi gerçekten çok seviyorum ve çok eğlenerek çekiyorum. Her gün yazmaya çalıştığım blog yazılarımın aralarına böyle videolar da eklemek bence daha da zenginleştiriyor. Siz ne düşünüyorsunuz, yorum bırakırsanız sevinirimm.

    Bugün de kasım ayı favorilerimi çekecektim aslında ama kasım ayı değil uzun süredir bazı şeylerin favorim olduğunu gördüm, bu yüzden genel favoriler videosu çektim :) Umarım keyifle izlersinizz :))

    Videomda ilk bahsettiğim tam olarak ürün sayılmaya şey ajandam.. Ben ajandasız yaşayamam sanırım. Planlı programlı olmadan nefes alamıyor gibi hissediyorum :D İkinci olarak geçen yıl aldığım flormar allıktan bahsettim. Allığı öyle bol bol kullanan bir insan değilim ama insana sağlıklı bir görünüm verdiği de yadsınamaz bir gerçek. 

    Üçüncü olarak örtülüler ve genel olarak kafaları düzensiz olarak oksijenler için üretilmiş, eczanelerden temin edebileceğiniz 2 adet şampuandan bahsettim. Prozinc ve vichy..  gerçekten çok beğeniyorum bu şampuanlarımı. Kafamdaki yaralar ve kabuklanmalar tamamen geçti.

    Daha sonra lenslerimden bahsettim. Benim göz numaram çok büyük olduğundan dolayı gözlük takmak artık eziyet gibi olmaya başlamıştı. Ayrıca gözlüğün bende iğrenç durduğunu da söylemeliyim. Belki bir gün gaza gelip size bir gözlüklü fotoğrafımı gösteririm :D

    Cilt bakım rutinimde düzenli olarak kullandığım niveanın all in one peeling maskesini ve maskeyi uyguladıktan sonra kullandığım loreal parisin günlük bakım nemlendiricisinden bahsettim. Son olarakta en büyük favorim olan OXXO' dan aldığım trençkotumu gösterdim. 

    Umarım videoyu izlersiniz, beğenir ve abone de olursunuz. Kendinize iyi bakınn :) Buradan ulaşabilirsiniz. 





Yorumlar

  1. baya özel bir favoriler olmuş :)
    İyi günlerde kullan :)
    Mesela ben favorilerimi söylesem makyaj malzemelerinin bulunduğu kutumun yarısını sayarım galiba hiç birini birbirinden ayırt edemiyorum ve asırı duskunumdur onlara :) Sec 10 tane dersen 11 olmaz mı derım o derece benım yapabılecek sadece bu ay sık kullanılanlar olurdu :)
    Bunun ıcınde ayrıca tebrıkler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence makyaj malzemelerindeki her ürünü beğenerek kullanman harika ya :D benim çoğunu atasım geliyoo. Bu ay bir sık kullanılanlar tarzı yazı yazarsın umarım. Bende bir kaç ürün almak istiyorum belki aralarından seçerimm :))

      Sil

Yorum Gönder