FLORMAR BODY LOTION İNCELEMESİ!!





    Merhabalar arkadaşlar :) Bugün sizler için flormar vücut losyonunu değerlendireceğim. Benim yazdan beridir kullandığım bir krem ve beğenerek de kullanıyorum.

    Ürünün arkasındaki açıklamada "yağlı bir his bırakmaz, cilt tarafından hızlıca emilir ve cildinizin gün boyu nem dengesini korur." yazıyor. Bana göre bu vaatleri yerine getirmede biraz eksik kalmış. Çünkü emilimi denildiği kadar hızlı değil. Vücutta bir süre yağlı ve kaygan bir his kalıyor. Ama bunun dışında nemlendirmesi harika.

    Ben genellikle banyodan çıktıktan sonra kurulanıp tüm vücuduma sürerek kullanıyorum. Yazın kullanmaya başlama sebebim ise güneşte yandığım zaman cildim aşırı kuru oluyor artık tuzdan mıdır nedendir bilmiyorum. Kışın da zaten soğuktan kuruyor vücut böyle bir krem iyi oluyor. Bir de fiyatı çok çok uygundu. Ben aleo veralı vücut losyonunu 6 tl ye, mangolu olanı ise 3 tl ye indirimde aldım. Çok çabuk biten kremler de değiller. 

    Önerim ise şu; eğer bir vücut losyonu istiyorsanız nemlendirmek için ve bütçeniz de o pahalı kremlerden alacak kadar çok değilse bundan alıp kesinlikle deneyin :) Bu ürünü satın almak için flormar mağazalarına ve ya flormarın sitesini ziyaret edebilirsiniz. (flormarın sitesi için tıklayınız)

    NOT: Eğer son youtube videomu hala izlemediyseniz ve kanalıma abone olmadıysanız buradan ulaşabilirsiniz :)

Yorumlar

Yorum Gönder