Bugün Ne Yedim? #1


    Merhabalar Arkadaşlar, sizlere yine günlük tarzı blog yazıyorum. Böyle akşamları oturup yazması da çok zevkli geldi açıkçası :) Bugün neler yediğimin fotoğraflarını çekmek istedim ama neredeyse hiç bir şey yemediğim için biraz saçma oldu, yineden paylaşmak istedim :D 


    Sabah kalktığımda bir kase nestlenin mısır gevreğini yedim (light süt ile). Aslında kahvaltı yapmayı aşırı çok severim ama geçenlerde öğrendiğime bir bilgiye göre kahvaltıyı istediğiniz kadar yapın daha çok yakılıyor gibi bir şey yokmuş. Hem de büyük bir açılış yaptığınız için tüm gün daha fazla yiyormuşsunuz. Bu yüzden bende kahvaltılarımı küçülttüm.

    Okulda ilk arada bir nescafe 2 si bir arada içtim. Pek tadını sevmesem de okuldaki tek kahve seçeneğimiz bu malesef. 


    Daha sonra öğle arasında arkadaşlarımla canımız kumpir çekti. Bizim okulda Saladpoint diye bir yer var gerçekten çok iyi yaptıkları her şey. Salataları, çorbaları, makarnaları, kumpirleri... Yine kumpirim çok güzeldi zaten. Çok fazla içç malzemesi sevmediğim için rus salatası, mısır bir de sosis koydurdum.


    Eve geldiğimde de kendime güzel bir salata hazırladım. Marul, domates, çok az soğan ve birazda kaşar rendeledim. Kaşarı biraz protein olsun diye eklemiştim ama tadı baya güzel oldu :D Deneyin derim.


    Bu yazıyı yazarken de kendime güzel bir yeşil çay yaptım :) Gerçekten normal çay içemiyorum bile sadece yeşil çay seviyorum. Böyle bir gündü işte :) Umarım bu yazılarım sıkıcı olmuyordur. Kendinize iyi bakın yarın görüşmek üzere :)))


Yorumlar