Yeni kışlık kumaşlarım ve 2 dikiş projem


    Malum kış artık kendini göstermeye başladı, dereceler iyice düştü ve bizimde ceket giymemiz gerekiyor : Ancak mağazalarda kendi zevkime uygun ceket, kabanlar bulamıyorum. Zaten bulsam da gereğinden fazla pahalı oluyor. Bende kendi ceketlerimi kendim dikmeye karar verdim ve deneme amaçlı 2 parça kumaş aldım.

    1 parça (2m) lila buklet kumaş ile 1 parça (2m) ekose kaşe kumaş aldım. İki kumaşımda kumasfirsati.com' dan. Ve ikisininde kalitesine bayıldım. 

   Bu kumaşlardan lila renkli ekose buklet kumaş ile kendime 2015 Şubat ayı Burda dergisindeki 123 numaralı ceketi dikmeye karar verdim. Belden kemerli birkaç tane ceketim olduğu için böyle salaş bir parçayı da denemek istedim :)


   Ekose bej kaşe ile de 2015 Ekim ayından 114B numaralı ceketi beğendim. Aslında bu ceketin vücut ölçülerime daha iyi uyacağını düşünüyorum. Bende çoğu türk kadını gibi armut vücut yapısına sahibim. İnce bel, geniş basen; bu yüzden böyle beli belli eden ceketler çok daha iyi oluyor gibime geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Kendinize hangisini daha çok yakıştırırdınız yorum atarsanız sevinirim?


     Bugün böyle kısaca kafamdaki projelerimden bahsetmek istedim. Umarım beğenirsiniz :)

Yorumlar

  1. Ikinci modeli bende yapmayı düşünüyorum bakalım. Sizinkileride merakla bekliyorum. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizinkini merakla bekliyorum :) Teşekkürler ve kolay gelsin sizedee :))

      Sil
  2. Benimde uzun zamandır aklımda olan şubat ayına ait 123 nolu model var fakat bir türlü sıra gelmedi .Kumaşların çok güzell eminim şık paltolar olacak keyifli dikişler cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım ben 123 numaralıyı dikmeye güzel oluyor gibi tek sıkıntısı kalıbı çok büyüktü :( kendi bedeninizden 1 beden küçüğünü dikmek daha iyi olacak gibi :) sizede keyifli dikişlere :))

      Sil
  3. Birinci model daha basit kolay dikebileceğin bir model ben çok beğendim sanada çok yakışacağına inanıyorum. İkincisi biraz zorlasada kaşe kumaşta o büzgüler istediğin gibi duruş sağlamayabilir. daha ince bir kumaşta o model uygun olur gibi geliyor bana. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Ben denemeden bilemiyorum genelde böyle şeyleri. O yüzden çok kumaş mahvettiğim oldu. Ama bunu kesinlikle düşünüp başla kumaş bakacağım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Şubat modelinin bitmişini bekliyor olacağım benim de düşünüp ama.tereddüt ettiğim bir model:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder