Spor ve Şık Kombin












    Merhabalar tekrardan :) Bugün sizlerle spor bir kombin paylaşacağım. Geçen hafta ailem ve onların arkadaşlarıyla pikniğe gittik. Şirinceyi duymuşsunuzdur, hani kıyamet kopacaktı bir tek oraya bir şey olmayacaktı :D İşte bu söylentilerde adı geçen şarap ve zeytinyağı ile meşhur yer :) Bu gittiğimiz piknik alanı harikaydı. Benim en sevdiğim kısım kendi mangalınızı getirmek zorunda değildiniz oradan yakıp veriyorlar :) Arkadaşlarımla gitmek istediğimde mangal hep problem oluyordu ama şimdi gidebilirsek kesinlikle orayı düşüneceğim. 

    Çok uzatmadan kombine geçeyim. Bu aralar mom jeanlere takmış bulunmaktayım. Hem boyfriend tarzı bol duruyor hem de boyfriend jeanler gibi ağır ve hantal değil. O yüzden aşırı beğeniyorum. Tabi boyu uzun birinde kat be kat güzel duracaktır ama boyum kısa diye de beğendiğim bir şeyden vazgeçmeyi düşünmüyorum :D Ben bu mom jeanimi C&A' dan aldım ve fiyatı 30 tl' ydi. Bayram indirimiydi yoksa fiyatı hep mi böyle bilmiyorum ama bana baya ucuz geldi :D

    Üzerimde ise geçenlerde diktiğim beyaz bir gömlek var. Ben buna yalancı gömlek adını koydum. Çünkü düğme dikmeye üşendiğim için sadece yaka kısmına düğme dikip geriye kalanını normal tunik gibi diktim :D Yakın zamanda nasıl diktiğimi paylaşacağım, takipte kalın :) Gömleğimi içime verdiğim için onunda üzerine bir şey daha giymem gerekti. LCW' den aldığım bu kimono tam uydu bence. 

    Ayakkabı olarak düz beyaz spor ayakkabı giyerken aksesuar olarakta sadece daha önce şirinceden aldığım bağımsızlık taşı olan bu kahverengili kolyeyi kullandım :)

    Umarım kombinimi beğenirsiniz. Düşüncelerinizi yorum olarak atmayı unutmayın :)

Yorumlar

  1. Geçen haftalarda Şirincedeydim , Kombin güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :) Siz şirincenin neresine gittiniz?

      Sil
    2. Valla sanırım merkezine :) Şarapların tadına falan baktık geziyaptık

      Sil
    3. Evet sanırım en işlek yerine gitmişsiniz :)

      Sil
  2. Çok hoş Õzellikle piknik ortamı için güzel bir kombin olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet baya rahat ettim bende :)

      Sil
  3. Thanks for coming to my blog dear.
    yes, of course I go to follow each other, beginning ... I have just become a follower of your blog!
    I hope Parts --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    YanıtlaSil
  4. ben beğenmedim. Pantolonu kapatan bir bluz olsaydı daha güzel olurdu. Çünkü pantolonun ağ kısmı gösterilmemesi gereken en önemli yerlerden bence. Popoyu kapamışsınız ama ön kısım açıkta kalmış. Lütfen tarza dikkat edelim.Zira bu tip giyimler sonra tüm kapalılara mal oluyor,hoş olmuyor. Siz bir dini temsil ediyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki beğenmeyebilirsiniz. Pantolonum aşırı bol olduğu için benim içim rahat. Yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  5. hoş bir paylaşım emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok begendim :) sana da yakışmış canım blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canımm :) geliyorum hemenn, beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. Aslıı :) çok tatlısın canım benim, çok güzel olmuş kombin...(bil bakalım ben kimim :P )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bende senin blogunu arıyodum :D Beğenmene sevindimm:)

      Sil

Yorum Gönder