Hobisitesi.com' dan Aldıklarım !!


    Merhabalaarr :) Bugün sizlerle geçen gün en sevdiğim sitelerden biri olan hobisitesi.com dan yaptığım alışverişi paylaşmak istedim. Umarım hoşunuza gider :) 


     Öncelikle en çok ihtiyacım olan şeylerden biri kesinlikle altın saplı bir terzi makasıydı. Zaten bir insanın başka neye ihtiyacı olabilir :P Şaka şaka :D Gerçekten güzel bir terzi makası arıyordum, altın renkli olanını da görünce hemen aldım. Ben makası denedim baya güzel kesiyor. 


    İkinci olarak iki adet terzi kalemi aldım. Beyaz olan baya ucuzdu ama kumaşta rengini de pek göstermedi. :( Diğeri tükenmez kalem gibi. İlk başta acaba çıkmaz mı kumaştan diye korkup bir parça kumaşta denedim ve resmen üzerine su tutar tutmaz kalem akıp gidiyor. Bayıldım.

    Üçüncü olarak eski mezuramı kaybettiğim için yenisini aldım :D Neyseki hobisitesinde tüm istediklerimi bulabiliyorum. 

   
    400 adet iğne aldım çok uygun bir fiyata. Hep lazım oluyor zaten, eğer dikiş dikiyorsanız kesinlikle sizinde alması gerekli olan bir şey.







    Son olarakta dikiş çekmecelerimde biraz organizasyonu sağlayabilmek ve düzenleyebilmek amacıyla bir kaç kutu aldım :)

    Bir de hobisitesi sanırım her kargosuna mıknatıslı minik not defteri gönderiyor. Ben böyle müşterisiyle ilgilenen siteleri çok seviyorum, bu siteyide kesinlikle öneririm. Hem kargoları hemen gönderiyorlar hem de ürünler çok kaliteli oluyor. Siz bu siteden hiç alışveriş yaptınız mı ya da başka bu tarz hobi malzemeleri satan siteler biliyor musunuz? Yorum bırakırsanız çok çok sevinirim :))

Yorumlar

  1. Hobi sitesinde hiç alış veriş yapmadım. Ama makasın çok güzel. Aşçının bıçağı terzinin makası önemli :)))) Kaleme gelince ütü ile hemen kayboluyor. o yüzden tamamlanmamış dikişlerde dikkat etmek gerekiyor. Aldıklarını güle güle kullan canım. Bizimle nice güzel dikişler paylaş :))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet aynen öyle :) teşekkür ederim ipucu içinde :) inşallah paylaşmaya devam edicem yorumunuz içinde teşekkürler :))

      Sil

Yorum Gönder