Gectigimiz haftanın favorisi: Mode D'amour














    Geçtiğimiz haftanın olmasada uzun zamandır favori olan bir blogu sizlerle tanıştıracağım bu hafta :) 


    Annemiak Kessels, 25 yaşında Hollanda da yaşayan Mode D'amour adlı blogun sahibi benimde çok beğendiğim çok güzel bir kadın. Tarzını minimalist ama aynı zamanda bir şekilde herkesten farklı olarak tanımlayabilirim. Benim asıl beğenme sebeplerimden birisi ise, Annemiek her zaman giyilebilir kıyafetler seçiyor. Hiç bir zaman abartı bir parça görmedim üzerinde. Zaten her postunun altında ya üzerindeki parçalara ya da benzerlerine ulaşabileceğiniz linkler bulunuyor. 


    Kendisiyle yapılan birkaç tane röportaj bulmak için çok araştırma yaptım ama Hollanda' da yaşadığından dolayı ingilizce bir röportaj bulup sizler için çeviri yapamadım. Ama blogundan yola çıkarak şunu söyleyebilirim ki iç mimari ve dizayna karşı çok büyük ilgisi var. Beğendiği tasarımcıların eserlerini arada sırada paylaşmayı unutmuyor. Hatta bu banada çok güzel bir ilham oldu diyebilirim.  :) 

Yorumlar

  1. Tarzım olmasa da bir kaç parçasına bayıldım. Paylaşımın için teşekkürler canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vakit ayırıp yorum yaptığınız için :)

      Sil

Yorum Gönder