Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector


    Merhabalar arkadaşlar:) Bugün sizlerle son zamanlarda en çok beğendiğim ürünü paylaşmak istedim.  

    Aslında ben Garnier' in bu ürününü daha önceden görmüştüm ama nedense bir türlü almadım. Geçen ay aldığımdan beridir diğer göz altı kapatıcımı hiç kullanmadım :D Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector' ın vaatleri içinde yorgunluk belirtilerini gizlemesi, koyu halka ve göz altı torbalarının görünümünü azaltması var. Sabahları yeni uyandığımda evden çıkacaksam sürdüğümde biraz yakma yapıyor. Ama güzel bir yakma, bana göre işe yaradığının göstergesi :D

    Rolon şeklinde oluşu kullanımını çok kolay hale getiriyor. Göz altınıza hızlı bir şekilde uygulayabilmenizi sağlıyor.


    Ben bu bb kremi aldığımdan beridir başka hiçbir şey kullanmadım. Sadece göz altı için değil sivilcelerimin üzerinde de çok işe yaradı. Kapatıcılığına bayıldım, aynı zamanda rengine de bayıldım. Çok sarı ya da pembe değil tam cilt rengi ile uyum sağlıyor. Cildime çok güzel bir parlaklık kattı. Simli ya da yağlı bir görünüm değil de sağlıklı bir ışıltı diyebilirim. 


    Bu kadar iyi bir ürün olmasına rağmen fiyatı 15 tl idi. Kesinlikle öneriyorum. Garnierin sitesinde 15 tl' den 9'tl ye düştüğünü gördüm. Buraya tıklayıp satın alabilirsiniz ya da inceleyebilirsiniz. 

Yorumlar

  1. Aslında Garnier in ürünlerini denemek istiyorum ama bazı kullanıcıların olumsuz yorumları yüzünden çok da sıcak gelmiyor bana . Tavsiyene uyup bi denemeye karar verdim . 👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben çok beğendim :) Çok pahalı değil zaten denemelisin bence :))))

      Sil
  2. Bencede cok basarili bir urun :)

    YanıtlaSil
  3. Açık rengi bile ten rengime uymadığı için kullanamıyordum, göz kapağına far bazıymış gibi sürerek zorla bitirdim :) Fiyatına göre kullanışlı bir ürün olmasına katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz o zaman çok çok açık tenli olmalısınız :)

      Sil

Yorum Gönder