DÜĞME İLİĞİ NASIL AÇILIR?


    Merhabalar arkadaşlar :) Bugün sizlerle dikiş makinesi ile nasıl ilik açıldığını paylaşmak istedim. Aslında çok basit olan bu ilik açmayı belki yeni başlayanlar bilmiyordur diye kısacık bir videoda anlattım. Çünkü ben yeni başladığımda bilmiyordum ve öğrenene kadar baya kumaş heba ettim :D 

    Ben herhangi bir dikiş kursuna gitmedim ve annemde dikiş dikmeyi pek bilmiyor. Nereden geldi bu dikiş dikme sevdası bende onu bilmiyorum :) Ama bir kursa gitmek istemedim yinede, kendim başarmak istedim. Belki de ihtiyacım olan şey başarabilmekti. Bir keresinde ilk defa ceket dikerken bir kolu 14 kere söküp geri dikmiştim. :D 

    Neyse daha fazla uzatmadan sizi videoyla baş başa bırakayım. Umarım beğenirsiniz ve kanalıma da abone olursunuz :)

Yorumlar

  1. Kısa anlaşılır açıklayıcı çok güzel bir video hazırlamışsın canım eline sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :))

      Sil

Yorum Gönder