10 MUHTEŞEM HOBİ ODASI

craft room
    Bugün sizlerle çok beğendiğim hobi odalarından 10 tanesini paylaşacağım. Gelecekte bir gün eğer kendi evim olabilirse bu odalardan bir tane yapmak en büyük hayalim :) Çok uzatmadan hemen odalara geçmek istiyorum. Böyle bir odanız varsa umarım size de birkaç fikir vermiş olurum :)

1- İlk oda da en beğendiğim şey renk bütünlüğünün çok güzel korunmuş olmasıydı. Bu renk uyumunun insana çok huzur vereceğini düşünüyorum. Ayrıca raf aralarına eklenen gülümse, rahatla, hayal et gibi yazılar motivasyonu da çok büyük oranda arttıracaktır.:)
    İkinci olarak en çok beğendiğim şey ise odadaki büyük masa oldu. Eğer sizde benim gibi hobilerle ilgileniyosanız emin olun her zaman büyük masaya ihtiyacınız oluyor, tabi yerde oturmak istemiyorsanız :D

craft room
Siteye git
2- Bu pegboard yani delikli tahta denilen panolardan daha önce görmüş müydünüz? Marangozda istediğiniz ölçülerde yaptırıp üzeri için ikeadan kanca, raf ve benzeri yardımcıları bulabilirsiniz. Bütün malzemelerinizi bir araya toplayıp bu kadar modern görünen bir şey düşünemiyorum :) Kesinlikle harika bir fikir. Ayrıca şu iplik toplayıcıdan bahsetmek bile istemiyorum :) En kıskandığım şey olabilir :D

Siteye git
3- Bu odada da en güzel şey sanırım renklerine göre sıralanmış kumaşlar :) O kumaşlar o kadar çok karışıyor ki her eve bu tarz bir şey lazım :)

Siteye git
4- Büyük bir masa... Harika bir manzara... Mükemmel bir renk uyumu... Rengarenk süslemeler... Diyecek başka bir cümlem yok.





Siteye git
5- Sizinde evinizde dolap için ayrılan bir kısım varsa orayı neden hobi odanız yapmayasınız ki :)

craft room
Siteye git
6- Bir diğer hobi odası ise bu şekilde. Duvarlarda beyaz ve lacivert kullanılarak odaya boyut kazandırılmış ve olduğundan daha büyük gösterilmiş. Kitaplık zaten her şeyi toparlamak için yeterli boyutta olmasıyla birlikte birde yine büyük bir masa tam ortaya yerleştirilmiş.


Siteye git
7- Bu oda sanırım bir bodruma yapılmış, bu yüzden baya geniş bir alan bir çok eşyayı atmak yerine değerlendirilmiş olmuş. Ayrıca her şeyin etiketlenmiş olması da hiçbir şeyin kaybolmamasını sağlar. Bu odaya da bayıldım :) Dikiş makinesinden overlok makinesine, büyük ekranlı bilgisayarından craft masasına kadar her şeyi bulabileceğimiz bir oda olmuş :)


Siteye git
8- Yine çok düzenli bir oda var sırada. Bu oda da en çok beğendiğim kısım muhteşem bir motivasyon duvarı bulunması. İnsanın içi açılmaz mı sizce de baktıkça? Yine bir çok farklı işler için kullanılacak masalar görüyoruz. Büyük bir masanız yoksa ya da büyük masa koyacak yeriniz birden fazla küçük masalarla da işlerinizi kolayca halledebilirsiniz.



Siteye git
9- Burada da bir garajın nasıl değiştiğini bizlerle paylaşmış bir blog. Çok soğuk bir yerden şirin mi şirin sıcacık bir yere dönüşmüş :) Yapanı en içten tebrik ediyorum :) Yine dediğim gibi büyük bir masa bizi karşılıyor. Bu tarz masaları ikeadan kendiniz alacağınız bir kaç parça ile kendiniz de yapabilirsiniz. Büyüklüğüne göre ayarlayacağınız 2 adet kısa raf/kitaplık ve üzeri içinde istediğiniz renkte seçtiğiniz düz plakayı alıp birleştirmenizle beraber masanız hazır olacaktır.



Siteye git
10- Ve son olarak dünyadaki en şirin yer ilan ettiğim pembenin hakim olduğu ve bebe mavisinin ona eşlik ettiği bir oda var. Fotoğrafların kendini benim cümlelerimden daha iyi anlatacağını düşünerek sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.






Siteye git
   Umarım bu yazımı beğenirsiniz. Eğer daha fazla dekorasyon önerileri paylaşmamı isterseniz yorum bırakmayı unutmayın. Sizin en beğendiğiniz hangisi oldu? 

Yorumlar

  1. Merhabaa :))
    Bu odalar çok güzel ama çok karışık görünüyor bana. İçinde kalamazdım sanırım. Ben daha çok hem yazılarımı yazabileceğim hem de kendi kütüphanemi bulunduracak böyle hafif loş ışıklı bir oda istiyorum. Sürekli taşınmaktan zaman bulamıyorum ama motive edici bir odası olmalı insanın.
    Paylaşımlarınız çok hoş. Bi dee psikoloji okuyormuşsunuz, hem ilgi alanınızı hem psikolojiyi bir arada yürütebilmeniz çok güzeel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :)) Çncelikle bloguma hoşgeldin :) Ah canım bir bilsen bunlar dikiş diken biri için en toplu odalar olabilir :D Ama senin kitap okumak ve yazı yazmak için kesinlikle zihnini dinlendireceğin bir yere ihtiyacın olacaktır :) Umarım artık bir yere yerleşip hayalindeki odayı yapabilirsin :) Evet canım birde psikoloji okuyorum :) Seviyorum psikolojiyi de her zaman ilgim vardı ama ilgi alanım hiçbir zaman bana yük olmadı sanki boş zamanlarımı değerlendiriyor gibi hissediyorum, o yüzden bir arada yürütmek çok zor olmuyor:)
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. şeker gibi bir blog,başarılarınızın devamını dilerim bu arada sitenizi takibe aldım banada beklerim ;)

    http://www.seftenyemektarifleri.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok beğenmenize sevindim :)))

      Sil
  3. Hello dear.... great stile post !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel . Emeğine sağlık canım. Özellikle dikiş ilgili odalardan biri benim olsa oradan hiç çıkmasam :)))) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder