Zuhair Murad | 2015-2016 Sonbahar/Kış


    Yazın sıcaklarının İzmir' de bizi kavurduğu bir yazın ardından en çok özlem duyduğum şeyin sonbahar olduğunu söylemek çokta zor olmasa gerek. Bu sonbahar özlemi beni 2015-2016 Sonbahar/Kış koleksiyonlarını araştırmaya yönlendirdi :) 

    Sonbahar/Kış koleksiyonlarını incelemeye Zuhair Murad ile başlayacağım :) Kendisi Lübnanlı bir moda tasarımcısıdır. Lise yıllarında girdiği bir moda yarışmasını kazanmasıyla Paris' te moda eğitimi almış ve tüm kariyeri böylece şekillenmeye başlamıştır. 


    Bu koleksiyonunda herkesi masalımsı ışıltılar ile büyülemeyi başardığını düşünüyorum. Transparan, feminen ve gösterişli tasarımları müthiş parıltılar ve yıldızlarla süslenmişti. Her bir parça diğerinden daha göz alıcı. Özellikle bazı mankenlerde kullanılan yıldızlı taç ve kemerler beni benden aldı. :)

  
    Lafı daha fazla uzatmadan sizinde bu peri masalı tadında fotoğraflarla büyülenmeniz için fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum :) --- zuhairmurad.com


































































































Yorumlar

  1. evet tasarımlar ve renkler çok güzel, hepsi harikaa. yerinde ve güzel biryazı olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım gerçekten bunlara o yüzden paylaşmak istedim :) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Dikiş meraklısı olup psikoloji öğrencisi olmak çok güzel 28 yılımı geçirdiğim bu meslekte dikiş dikmeyi ve moda ile ilgilenmeniz ortak hobilerimiz kolay gelsin tanıştığıma memnun oldum :)Arife atalay .com '
    u ziyaret etmenizi tavsiye ederim iyi günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar da ortak yönümüz varmış :) Hoşgeldiniz bloguma bende çok çok memnun oldum :))

      Sil

Yorum Gönder