Yeni Bir Başlangıç


     Blog hayatıma bugün yeni bir "MERHABA" ile başlıyorum. Daha önce 3 aylık blog deneyimim oldu. Bu deneyimi staj olarak değerlendirmeyi tercih ediyorum. Bir konu hakkında bilginiz olmadığı zaman tek yolunuz deneme yanılma yapmak oluyor. Deneme yanılmaların sonucunda bazen yanlış şeyler yapmış olsanız da, o tüm yanlışların size doğruyu öğrettiği yadsınamaz bir gerçek. :) Anlayacağınız üzere bu hataları geride bırakıp öğrendiğim tüm doğrularla tekrar bu yola çıkmaya karar verdim. :) 

     Bu blogda bulabileceğiniz şeylerden biraz bahsetmek istiyorum. Ben dikiş dikmeye aşık bir insanım. Kafamı sadece dikiş dikerek dağıtabiliyorum ve aynı zamanda kendimi en derinden mutlu hissediyorum. Her gün yeni bir şeyler öğreniyorum, bu yüzden dikiş dikmek benim için bir tutku gibi. E dikiş dikmeye başladığınızda devamlı modeller aramak, dergi karıştırmakla geçiyor hayatınız :) Bu yüzden de modaya olan ilgim baş göstermeye başladı. :) 

    Umarım sizde benimle beraber her gün yeni bir şeyler öğrenirsiniz ve bu yolda yanımda olursunuz. Bunun için blogumu takip etmeyi ve yeni yayınlardan anında haberdar olmak için de e-mail grubuna katılmayı unutmayın :))

Yorumlar

  1. Hoş geldin aramıza :) Blog maceranın diğeri gibi kısa değil uzun yıllar sürmesini dilerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm :) bende yıllarca yazmak istiyorum bu sefer :)

      Sil
  2. Hoşgeldiniz, yazılarınızı merakla takip edeceğim. Yorum yapanınız ve takipçiniz bol olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hoşgeldiniz :) Umarım beğenirsiniz blogumu :))

      Sil

Yorum Gönder