Sadece Mango' dan seçtiklerimle kombin önerisi


     Merhabalar arkadaşlar :) Bugün sizlerle sadece Mango' dan seçtiğim parçalarla yaptığım bir kombini paylaşmak istedim. Benim hoşuma gitti umarım sizde beğenirsiniz.


     İlk olarak bu pudra rengi gömlek yakalı bluzu çok beğendim. Birçok şeyin içine giyebilirsiniz ve düğmeleri olmadığından üstüne giydiğiniz parçalarda çıkıntılar oluşmaz. Ayrıca rengide herşeyle kullanılabilir bir renk :)

     Biraz önce bahsettiğim gömleğin üzerine giyebilmek için bu kimonoyu buldum. Püskülleri çok seviyorum ama bu yaz hem kollarda hemde etek ucunda kullanılan püsküllerden gına geldi demek zorundayım. Ama bu kimonoda sadece etek ucunda çok kısa olarak kullanılmış o yüzden hoşuma gitti :) Mango' da saçak desenli kaftan olarak satılıyor. 


     Bu ara krem rengi bir pantolona çok ihtiyacım var. Her dolapta olması gerekenlerden biri bence. Bu kombine de çok yakıştığını düşünüyorum. Mango' da krem streç pantolon olarak geçiyor. Umarım bulabilirim bu pantolondan :) 

     Bu topuklu ayakkabılara bayılıyorum. Topukları biraz daha kalın olduğundan giyiminin daha rahat olduğunu ve hala okuyor olmamdan dolayı ince topuklu stilettoları iş hayatıma saklamam gerektiğini düşünüyorum. :)
     Aksesuar olarak uzun birkaç parçadan oluşan kolyeyi ve kalınlı inceli dört parçalı sade bir yüzük setini seçerken çanta olarak bu metal işlemeli deri el çantasına bayıldığımı söylemeliyim :) Ayrıca kapalı olduğum için birde şal seçtim. Krem rengi bir şalı bütün kıyafetlerinizle giyebilirsiniz :) 

     Bu kombin yayınını beğendiniz mi ve böyle yayınlardan daha çok hazırlamamı ister misiniz? Yorum bırakmayı unutmayın :))

Yorumlar

  1. çok hoş bir kombin olmuş canım. Kombin önerisi bir çok kişi yapıyor ama çoğu akılda kalmıyor tabi, her zaman farklı fikirlere ihtiyaç var. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum genelde benimde aklımda kalmadığından yapmayı tercih etmiyorum ama bunu çok beğenmiştim o yüzden paylaşıyim dedim :))

      Sil
  2. Seçenekli kombin önerilerini öneririm ben
    yada aynı kıyafeterle gece gündüz kombinleri de olabiir.
    İncelenmesi gerektiği için daha akılda kalıyor sanki. :)
    Renk uyumu hoş


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki bir dahaki sefere bunlarıda değerlendirip öyle bi yayın hazırlayacağım :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil

Yorum Gönder