Rahat ve şık bir kombin ile sonbahara giriş












    Merhaba arkadaşlar :) Bloguma yeni başlamanın heyecanıyla bugün hemen ikinci yazımı da paylaşıyorum. Sonbaharın çok az da olsa kendini göstermesi beni hemen sonbahar geldi havalarına sokmaya başladı. O kadar özlemişim ki rüzgar esmesini anlatamam :)

    Geçen hafta Bodrum'da bu yazın son tatilini yaptım. Geri döndüğümde en yakın arkadaşımı çok özlemiştim. Size de oluyor mu, tatildeyken tatile gelemeyenleri özlüyor musunuz? :) Bu yüzden bende döner dönmez hemen yanına gittim 4-5 gün beraber kaldık, çokta güzel vakit geçirdik. Bir yıl öncesinden bile o kadar farklıyız ki, hayatta bazı amaçlarımız hedeflerimiz var, bir şeyler başarmak istiyoruz ve çabalıyoruz. Umarım sizlerin de, bizim de çabalarımız ve umutlarımız her zaman en güzel sonuç ile sonuçlanır. :)

    Kombinime geri dönersem, öylesine alışverişe gidelim diye konuşurken bir anda hazırlanıp güzel hissedip fotoğraf çekilmeye karar verdik. :) Planlamadan olan şeyler neden hep daha güzel oluyor? :) Üzerimdeki gömlek elbise Hande' nin ( en yakın arkadaşım). Trendyol' dan çok uygun bir fiyata almıştı. Daha önce böyle uzun bir şey giymemiştim ama bundan sonra devamlı bu tarz parçalar almayı düşünüyorum. Çoğu türk kadını gibi basenleri biraz geniş biri olmamdan dolayı onları saklamakta biraz zorlansam da, bu gömlek elbise benim yerime basenlerimi sakladı :) 

    Pantolon olarak Mavi' den aldığım siyah bir kotu kullandım. Şal olarak Koton' un şal koleksiyonundan krem rengi bir şal bağladım. Şalımı nasıl yaptığımı anlatmamı isterseniz yorum olarak atabilirsiniz :)

    Aksesuar olarak çok bir şey kullanmadım, çünkü üzerimde zaten yeterince desen vardı. Ancak sadece ellerimin boş kalmaması için 2 tane siyah eklem yüzüğü taktım. :) Çanta ve ayakkabı olarak ise kahverengi tonlarını tercih ettim. Böylece daha sonbahara uygun bir renk bütünlüğü sağlanmış oldu :) 

    Ben çok rahat ettim bu kombinle ve çok beğendim :) Umarım sizde beğenirsiniz :)
    Ayrıca beni instagramdan da takip edebilirsiniz. asliafsaroglu 
    Hande' yi de hem youtube hem de instagram da bulabilirsiniz :) (instagram: handeeyilmaz, youtube: Hande Yılmaz)

Yorumlar

  1. ne hoş bi kombin ayrıca güzelliğine de güzelik katmış :) bloğunu da takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :))) Çok utandım, beğenmene de çok sevindim :)

      Sil
  2. merhaba canım öncelikle bloğun hayrılı olsun takibe aldım :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Hoşgeldinn umarım beğenmişsindir :)

      Sil
  3. Gömleği Çok beğendim. Çok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. Bu arada seni GFC den takibe aldım. Sen de beni alırsan sevinirim. Hayırlı olsun blogun.
    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) tabiki alırım, sevindim bloguma uğramana :))

      Sil
  5. güzel bir makale olmuş elinize sağlık keyifle okuduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  6. Ben olsam asla krem, siyah, lacivert ve kahverengiyi bir arada kullanmazdım. Ama yanılıyormuşum, yazını okumadan önce renk zıtlığının farkına bile varmamıştım. Demek ki hiçte göz tırmalamıyormuş ve bu renklerde uyumlu olabiliyormuş :) Teşekkürler paylaşım ve kombin önerisi için canım :) Bana da beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen öyle söyleyince farkettim renk zıtlığını bende ama dediğin gibi gözüme hiç batmamıştı :) Beğenmene çok sevindim ve uzun yorumun içinde ayrıca teşekkür ederim :) Hoşgeldin bloguma :) Bende sana uğrayacağım hemen :))

      Sil
  7. Şal galiba değil mi başındaki çok hoş olmuş örtme şekline bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım normal kotondan aldığım bir şal :) Beğenmene sevindim. Nasıl bağladığımı anlatan bir yazı koyacağım yakında takipte kalabilirsin :)

      Sil

Yorum Gönder