BAYRAM KOMBİNİ :))












    Öncelikle herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Umarım bayramı sevdiklerinizle çok mutlu bir şekilde geçiriyorsunuzdur. Bayram denilince aklıma küçüklükten beridir gelen ilk şey bayramlık kıyafetler. :) Bu yıl yeni ciciler almasam da, en klasik duran kıyafetlerimi kombinledim ve sizlerle de paylaşmak istedim. 

    Tuniğimi kendim diktim. Eğer isterseniz nasıl diktiğimi anlatan bir yazı yazabilirim. Pantolonumu OXXO' dan aldım. Şuana kadar giydiğim en rahat pantolon olabilir. Zaten beli lastikli bu yüzden canınızı acıtan bir düğme yok ortada. (buradan ulaşabilirsiniz)

    Şalım ipekevi. Son zamanlarda ipek şal alma isteğim, farklı bir şal bağlama tekniğiyle yok oldu diyebilirim. Ama bugün en başta da dediğim gibi daha klasik durmak için böyle bir şal seçtim. :)

    Sivri burunlu babetlerimi trendyol' da G.Ö.N markasından aldım. Çok beğeniyorum tam benim tarzımmış gibi geliyor :) 

    Son olarak aksesuarlarıma gelirsek; çantam DeFacto' dan en yakın arkadaşım geçtiğimiz doğum günümde hediye etmişti. Bilekliğimi Koton' dan indirimden aldım. 5 liraya düşmüştü. Takı almak istiyorsanız kesinlikle Koton' un indirimlerini takip edin. Kolyemi ise Şirinceden aldım. Zaten Şirince' ye gittiğinizde böyle doğal taşlar satan bir çok yer görebilirsiniz. Benim kolyem mor bir taş adı antrasit aşk taşı olarak geçiyor. :)

    Bugünlük benden bu kadar. Malum bayram günü misafirdir, kurban etidir bir sürü iş var. :) Kurban etinizi de dağıtmayı unutmayın. Etlerin sefasını tek başına çekmek Kurban Bayramı' na yakışmaz. Paylaşmak yakışır. Kendinize iyi bakın bir dahaki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Blogunuzu takipteyim bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir kombin olmuş.
    Ayakkabı ve kolyeye bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok teşekkür ederim :)) Beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
  3. Kombinin hoş canım güle güle kullan ... Geçmiş bayramın mübarek olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için :) Sizinde mübarek olsun :))

      Sil

Yorum Gönder